International!

donderdag 3 juli 2014

Holiday blog!

Hallo!

Het is eindelijk zomervakantie en voor veel van jullie betekent dat alleen maar chillen in je tuin of op het strand. Voor mij betekent het uren in de Camper onderweg naar weet ik veel waar in Frankrijk! En omdat ik niet weet waar ik uitkom kan ik niet beloven dat er dagelijks een blogje van mij online komt maar als ik vette dingen tegenkom ga ik dat sowieso niet voor jullie geheim houden. :D Wij vinden het ook heel leuk om jullie vakantieverhalen te horen. Dus ga jij naar een supervette beachclub in Zuid-Spanje of ga je backpacken in de bergen van Scandinavie? Laat het ons weten en wie weet plaatsen we jou vakantie avontuur op de blog! :) Stuur een mailtje met jou avontuur/blunder/vakantielover naar teenz4you@outlook.com of tweet naar @Teenz4You of met #Teenz4You .

Voor nu ga ik verder met het inpakken van mijn kleding enzo. Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie!

Cya!

<3 Margot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten