International!

woensdag 19 juni 2013

Ken jij B-Brave al?

 Ze zijn de favoriete boyband van X-Factor 2013, ze hebben hordes fans verzameld en say what?! Ze zijn allemaal single. (Lucky us!) Om de jongens beter te leren hebben ze ons vriendenboekje ingevuld.
 




Naam: Samuel Laurens Leijten
Geboortedatum: 17-02-1996
Lengte: 1.76
Woonplaats: Badhoevedorp
Broers/zussen: 3 Zussen
Relatie: Single  (<--- We like!)
Hobbies: Zingen, Dansen & Sporten, Grafisch designer
Favo eten: Sushi & Spaghetti
Favo muziek: R&B/Soul
Favo film: The Bourne Triologie
Favo tv: Veronica
Celebrity crush: Cheryl Cole
Twitternaam: @SamuelYPL





Naam: Kaj van der Voort
Geboortedatum: 05-07-1996
Lengte: 1.76
Woonplaats: Beverwijk
Broers/zussen: 2 zussen
Relatie: single! (<--- Jajajjaaa)
Hobbies: Fitness & snowboarden
Favo eten: raspatat & Mac Donalds
Favo muziek: R&B
Favo film: the green mile
Favo tv: MTV breakfast & Break Out
Celebrity crush: Doutzen Kroes
Twitternaam: @KAJVANDERVOORT


 

                                Naam:  Dioni Jurado-Gomez
Lengte: 1.68m 
Geboortedatum: 20 oktober 1997
Woonplaats: Amsterdam
Broers en zussen: Geen
Relatie: Vrijgezel!  (<-- Wil jij ook wel een duetje zingen met Dioni?)
Hobbies: Voetballen, zingen, dansen
Favo eten: Fideua (dat is een spaans gerecht dat lijkt op Paella)
Favo muziek: R&B
Favo film: Pirates of the Caribbean & REC 1,2 en 3
Favo TV-programma: Op dit moment Xfactor natuurlijk!
Celebrity crush: Victoria Justice
Twitternaam: @officialdioni

 
 


Naam: Jai
Geboortedatum: 16-11-1997
Lengte: 1,74
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam
Broers/zussen: 1 zus: Tessa
Relatie: Geen. Oh ja toch wel, met mijn iPhone (<--- Oh yeah)
Hobbies: longboarden en muziek maken
Favo eten: nasi goreng
Favo muziek: soul/funk en pop
Favo film: fast and furious
Favo tv: comedy central en Family Guy
Celebrity crush: Ariana Grande
Twitternaam: @JWMUSICOFFICIAL




Naam: Cassius Ronald Regillio Verbond
Geboortedatum: 11-07-1997
Lengte: 1,76
Woonplaats: Hoofddorp
Broers/zussen: zusje (2), Zus (21)
Relatie: Single (<--- We like)
Hobbies: Dansen en Voetballen
Favo eten: Sushi
Favo muziek: R&B, Soul en Hiphop
Favo film: Avatar, Fast and furious
Favo tv: So you think you can dance, Xfactor en The Voice of Holland
Celebrity crush: Beyonce en Ariana Grande 
Twitternaam: @Casszron





 













Kan jij, net als wij van Teenz4You, ook geen genoeg krijgen van B-Brave? Je kan ze bijna overal op internet vinden. Hier zijn de adressen:
Website: www.b-brave.nl
Viddy (nog niet zo bekend, kijk maar eens.) : http://www.viddy.com/bbraveofficial
 Check de hotties van B-Brave, wij denken dat deze boyband heel groot kan worden! Ben je na het lezen van de vriendenboekjes nog niet overtuigd? Kijk dan even deze youtubefilmpjes. 





Nog niet overtuigd? Er komt nog een groot interview met de boy's op de site, als je dat hebt gelezen durf ik te wedden dat je je prins op het witte paard hebt gevonden!
 <3 Teenz4You
 

49 opmerkingen:

  1. Ik ben jullie grootste fan!! Braviour for ever! Ik ben ook SINGLE dus....Haha xxx Daniëlle
    p.s. willen jullie me alsjeblieft volgen op INSTAGRAM?
    Ik heet: BBRAVEFANPAGINA
    Dankjewel x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haaaaiiii ik ben een suppppeerr grote fan van jullie willen jullie een keer in montfoort optreden dat zou echt geweldig zijnn xx BRAVIOUR CELENA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wnr optreden in eindhoven?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jullie zijn zo perfect ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Samuel is mijn <3<3<3<3 !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij klopt niet meer, cassius heeft met iemand.. en bij samuel is het ingewikkeld

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Samuel Laurens Leijten LOVE YOU<33 ik kan niet zonder jou je bent alles voor mij echt ik meen het <3 <3 <3<3 <3< 3<3
    wanneer optreden in Amsterdam Oost Zeeburg???

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wille jullie mij gelijk een bericht terug sturen alsjeblieft!!♥♥♥♥♥♥ kaj.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hallo nik ben kaj van b-brave hoe heet je ?

      Verwijderen
  9. Ik kan niet zonder jou muziek kaj LOVE YOU♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥3>3> 3>

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben je grootste fan voor ever!!♥3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3>> 3> 3> 3> 3> 3>> 3> 3> 3> 3> 3>> 3> 3> 3♥♥♥♥♥♥LOVE YOU ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jai is zo schattig en so cuttiee ik ben fan van jullie jullie zijn ook mooi leuk en grappig xx doeeg cece :P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Omg jullie zijn geweldig. Ik vind jullie allemaal zo knap, en perfect, en echt weird dat jullie Single zijn!!!! Samuel je bent geweldig, en je bent zo knap. xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi ik ben de groot fan van jai van b-brave hij is de alle knapste van allemaal ik wil je graag on moeten bell me als je het goed vind 0687638331 i love you

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I LOVE YOU Samuel Laurens Leijten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je geeft je nmmr niet op internet tippie he♥ xxx

      Verwijderen
  15. please Samuel stuur een sms´je

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik hou van je Samuel ik kan niet zonder jouw muziek

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik hou van je Samuel Leijten ik kan echt niet zonder jouw muziek xxxx stuur een sms´je please

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kaj kom jij uit Naaldwijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Samm is van mij.oke Doei xxx
    biggest braviourxx♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sam je hebt alles in 1 beter kun je het niet hebben, Be proud and stay yourself !

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Samuel Laurens Leijten je bent perfect..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Niet slim om je nummer hier te laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hejj skajj ik hou super veel van jou en zag dat je in beverwijk woonde daar woon ik vlakbij en bij elk concert wil ik zograag met je op foto zou ik misschien een keer met mijn vriendin alleen langs komen voor een foto? loveyou kajj xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Cassius , ik beschouw je echt als me broer. We hebben zelfde swag ensoo en ik ben ook suri. Jij en Zoe zijn echt een leuk stel. Ik heb je al een keertje ontmoet bij de openingsdag van got2groove. Ik ben niet zo'n gekke braviour voordah je gaat denken . Ly xje sistertje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh en trouwens de andere boys beschouw ik ook wel als een zegmaar famm ookal zijn de meeste tata's. Sorry ik bedoe gwn hollanderss .

      Verwijderen
  25. Cassius♥♥♥ we zij op het zelfde dag jarig en we worden even oud omg♥♥♥♥♥ly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. DIONI<3 Love you sooo much!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. dioni <3 <3 je bent zo schattig ik ben zo groot fan van jullie en samuel jij bent gwn smoot hoor ik word gwn helemaal lijp van jullie hou van jullie <3 <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Waarom bellen jullie mij ik heb het gestuurd voor Samuel en dan moeten jullie me niet zomaar gaan bellen. Ik ben het meisje van 15 Mei 2014 om 21:41.Dus ps bel me niet het was VOOR SAMUEL BEDOELD!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen