International!

vrijdag 21 juni 2013

Het vriendenboekje van..... Adriaan Persons

Hij doet mee aan xfactor, zingt goed en ziet er ook nog superleuk uit! Over wie ik het heb? Adriaan Persons! Hij vulde voor Teenz4You een vriendenboekje in.



Naam: Adriaan Persons.
Geboortedatum: 19-06-1996.
Lengte: 1.88.
Kleur ogen: Bruin.
Kleur haar: Bruin.
Woonplaats: Breda.
Broers/Zussen: 2 halfbroers en een halfzus.
Relatie: Vrijgezel.
Hobbies: Uitgaan en eten.
Favo eten: Pizza.
Leukste Muziek: Alles behalve de laatste plaat van Carice van Houten.
Leukste Film: 21.
Celebrity crush: Sanne Verbeek van Camp Ali in Xfactor.
Mijn Idool is: Gavin DeGraw.
Twitternaam: @adriaanpersons.
Over mij in 3 woorden: Geel staat niemand!
Ik heb een hekel aan: Wind tegen op de fiets en vriezers.
Lievelingsvak op school: Muziek.
Lievelingsdier: Koala.
Als ik later groot ben, dan ben ik: Geniaal.
Mijn wens voor de wereld is: Het nieuwe vijfje afschaffen, hij is lelijk.




 
















 <3 Teenz4You

2 opmerkingen: