International!

woensdag 17 september 2014

Sascha Visser: "Als ik de baas van Nederland zou zijn, dan zou ik iedereen een vrije dag geven!"

     Het is alweer een tijdje geleden dat er iets is gepost op Teen4You. En dat spijt me. Alleen ik had echt geen tijd. Ik ben net begonnen met een nieuwe studie en sjeez elk weekeind heen en weer tussen Groningen, Sellingen, Ter Apel, Sellingen, Ter Apel en weer terug naar Groningen. Maar in de tijd die ik nog kon vinden heb ik bergen aan e-mails verstuurd en druk gebeld en gefacebookt over allerlei hele toffe dingen. En daardoor heb ik nu iets heel leuks voor jullie. Een interview met niemand minder dan Sascha Visser! Deze hottie is bekend geworden als VJ van TMF (Voor de hele jonge lezers, dat was voor MTV dé place to be op het gebied van muziekzenders. Ik mis het nog steeds.) Verder kan je Sascha kennen als presentator van programma's op Zapp en als DJ. Geniet van het interview en één tip: lees ff door tot het eind. Daar zijn een paar speciale dingen te lezen. 



 
        Vertel eens iets over jezelf.  
      Ik ben Sascha Visser, 25 jaar, geboren in Rotterdam. Op de HAVO gezeten op het
      Thorbecke Lyceum en ik ben vanaf mijn 11e op televisie.

     Als je voor één dag de baas van Nederland mag zijn, wat zou je dan veranderen en
     waarom?
     In een dag kun je natuurlijk niet zoveel doen. Maar ik zou iedereen een vrije dag geven!

     Wat heb je onlangs gedaan waar je nu spijt van hebt?
     Ik doe nooit iets waar ik spijt van heb ;-) 

       Ik heb een filmpje gevonden uit 2007 waarin je meedoet met “So you wanna be  a
     popstar”, zou je nu, in 2014, weer meedoen aan zo’n zangprogramma of was het een    'eens maar nooit weer’ ding?
     Nooit meer doen. Als ik zou kunnen zingen zou ik daar zeker mee door zijn gegaan. Helaas heb ik het talent niet gekregen!

       Als je een stoel zou zijn, wie mag er dan op je zitten?
     Lionel Messie, dan mag hij de hele vertellen over de mooiste voetbalanekdotes uit zijn carriere.
   
   
   Heb je wel eens een blauwtje gelopen?
   Zeker wel! Daar gaan we het dus NIET over hebben.. ;) (Jammer dan! -Red.)

     Wat zijn je toekomstplannen?
   Het liefst zou ik ooit een tof programma presenteren dat ik zelf heb bedacht en geproduceerd. Op
   RTL4, zaterdagavond.. Dat is een droom.

     Als je op een eiland zou zitten met bn’ers maar zonder eten, wie zou je dan als eerste opeten en
   waarom?
   HAHA! Gordon! Daar ben ik wel even mee zoet en hoop dan dat ik iets van zijn humor meepik.

     Is jou leven als DJ seks, drugs en Rock’n Roll?
   Verre van. Tijdens het draaien drink ik niet meer nadat dat een keer niet zo goed is gegaan. Om mezelf
   niet meer in de verleiding te brengen zorg ik dat ik zelf altijd rij naar boekingen toe. Dan MAG ik niet
   eens meer drinken.

     Wat zou je veranderen aan gisteren?
   Ik had misschien die laatste aflevering van Breaking Bad moeten skippen aangezien ik nu niet zoveel
   geslapen heb.  

     Welk liedje is jou guilty pleassure?
   ALLES wat Nederlandstalig is. Je kan mij ervoor wakker maken. Met een beetje mazzel zing ik hem
   van A tot Z mee...

   Wat zou je niet doen voor €1.000.000,-? 
   Geld is voor mij niet zo belangrijk dus ik zou niets doen wat ik niet leuk vind. 

    Is er iets wat je tegen de lezer(essen) van Teenz4You wilt zeggen?
   Zorg ervoor dat je een doel hebt in het leven en doe er alles aan om dat doel te behalen!! Leg de lat
   hoog!

      

   Als je een duo zou moeten vormen, met wie zou je een duo worden en waarom?
   Een duo met Jan Joost van Gangelen. Ooit zou ik voetbalprogramma's willen presenteren.

Lief of Knap
Saus erop of ernaast
Alcohol of Sigaretten
Muziek of Televisie
Justin Bieber  of One Direction
Zingen (!) of dansen
Zomer of Winter
Groningen of Lelystad
U of jij
Zapp of TMF
Armin van Buren of Martin Garrix
Kraantje Pappie of Jayh
Bier of Bier (gheghe -Red.)
Snelwandelen of onderwaterhockey
Meteen doen of uitstellen
GTST of NCIS
Twitter of Facebook
 

                                                      <3 Margot (Teenz4You)

 Ps. Ik heb nog wat speciale dingetjes voor jullie. Aanstaande vrijdag (19-09) hebben we een interview met Jayh. Heb jij een vraag voor deze hottie? Stuur dan een mailtje met je vraag en je naam/twitteraccount naar teenz4you@outlook.com .
Pps. Over een paar weken hebben we een interview met The Kik. Hetzelfde: Vragen kan je mailen naar teenz4you@outlook.com .
Ppps. De vele foto's in dit interview zijn gewoon omdat Sascha erg sexy is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten