International!

maandag 10 maart 2014

Gevonden op YouTube



Dat de wereld talent heeft is een ding dat zeker is. Soms breken zulke talenten door via YouTube, maar lang niet alle supersterren in spé worden ontdekt. Ik vind dat alle artiesten een kans moeten krijgen en daarom heb ik de leukste YouTube covers van dit moment voor je op een rijtje gezet. (Als je ze een (Y) *Like/Duimpje omhoog* geeft op YouTube vinden ze dat vast te gek!)
 
 
 
Ik ben fan van dit bandje, en van hun nieuwe stijl. Only Seven Left coverde 'All of me' van John Ledgend voor bejaarde mensen. Het filmpje is hartverwarmend, net als de stem van Bjørgen. Volg ze op twitter via: @onlysevenleft 


 
 
 
Michael Jackson is al bijna vijf jaar dood, maar Noah houdt de legende levend met zijn cover van 'Man in the mirror'. En dat terwijl je eigenlijk niet aan Michael Jackson nummers mag komen!
 
 
 
 
Oké, iets te veel make-up... Maar dat zegt niets over de zang van deze meiden! Thumbs up for The Janes!



 
 
 
 
 
Aan z'n looks zal het niet liggen, en aan z'n stem ook niet.. :) Matt DeFreitas heeft een prachtige cover gemaakt van Walks Like Rihanna (The Wanted) Volg hem op Twitter via @RollUpHills. We <3 him!!!
 
 
 
 
 
Dat ze 't aandurft om Rihanna te coveren vind ik al gaaf! Daarom geef ik haar een plekje in deze post. Op Twitter vind je Lindsey Jacobs via @linzjacobs
Heb je suggesties voor de volgende editie van gevonden op YouTube? (mag ook best je eigen cover zijn ;) ) Drop ze dan in de comments, of stuur een mailtje naar teenz4you@outlook.com of tweet het naar @Teenz4You en laat het weten!
 
<3 Margot (Teenz4You)
 
Ps:
 
Ik vind @RollupHills zo schattig dat ik deze spiderman onesie ook nog even met jullie wil delen. :)


1 opmerking: