International!

maandag 3 maart 2014

Easy fashionable

Oké ik geef toe. Ik ben verslaafd aan tasjes, ringetjes, armbandjes, kettingen en oorbellen. Vooral die van Six! Ze hebben daar echt precies wat ik leuk vind. En wauw <3 _ <3 die nieuwe collectie! 


Dit gele tasje is een echte eyecatcher! <3





Oh yes! Dit vind ik leuk, streepjes en strikjes.


Deze is wat groter en heeft een beetje de stijl van een old-fashoined schoolbag. I like!


Hebben hebben hebbeeeeen! Deze ring met vet patroontje vind ik zo leuk! Als iemand me toevallig een cadeautje wil geven?? *hint hint hint*




















Pretty in pink! Voor mij is ie iets te simpel maar met deze kleur val je zeker op!




















Ik hou van opvallende accessoires! Dus deze metalen armband wil ik best aan mijn collectie toevoegen.




















Festival bag! Meer hoef ik niet te zeggen toch?

Deze vind ik schattig! Een vleugeltje aan een ketting, zo heb je altijd je lucky angel bij je en kan er niets meer mis gaan.




Ik dacht toen ik dit zag: BLOEMETJES! Ik vind ze super leuk en perfect voor de lente. 




















As I said, I loooooove strikjes! Deze heeft een beetje een maffe vorm en is juist daarom superleuk!








Dit toffe bedelarmbandje met Eiffeltoren is leuk bij iedere outfit! Ik hou daarvan omdat je zo ook een casual outfit kan opleuken naar "Fasionable Casual!" <3 <3






















<3 Teenz4You (Margot)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten