International!

maandag 2 juni 2014

What's hot?

Dit zijn volgens mij de 10 vetste tracks van dit moment! (Geen streaming aantallen, YouTube views of download cijfers, maar gewoon wat ik leuk vind!)

10




Misschien was het je al opgevallen, maar ik heb een zwak voor Jett Rebel. En ook voor z'n muziek. :D Alles is awesome maar On Top Of The World uit de nieuwe Spiderman film moet sowieso in de Teenz4You hitlijst.







9


24 juni ga ik deze boys live zien in de Amsterdam Arena! En ik vind dit echt een geslaagd nummer voor een negende plek in de hitlijst. <3 5SOS











8



Mag ik u voorstellen: Dit is Dotan, de nieuwe Waylon, Marco Borsato en Douwe Bob in één persoon!










7



Nog zeven dagen tot PinkPop. En nog zeven dagen tot Kodaline!!! Ik heb zo veel liefde voor die band. All I want mag dan ook niet ontbreken in deze lijst.









6

Formidable ben ik inmiddels een klein beetje zat aan het worden, maar 'Carmen' staat bij mij op repeat. Djeeeeeeeez wat een heerlijke muziek maakt deze man! (Ik ga hem sowieso checken op PinkPop)









5



Michael's never ending story... Bijna vier jaar na zijn dood is er een nieuw album van Michael Jackson uitgekomen en wauw... Dit nummer met Justin Timberlake heeft mijn hart gestolen.









4

Ed Sheeran is een eindbaas! Meer heb ik er niet over te zeggen. <3 <3 <3 <3

Ps. Ed, CALL ME!










3


Het kan me niet schelen dat ze blowen en drinken, zolang ze maar goede muziek blijven maken. Don't forget where you belong is wat mij betreft het mooiste nummer van het album!










2


Oké, Justin is de laatste tijd niet al te positief in het nieuws en die gouden ketting laat hem lijken op een wannabe gangster, maar deze track is tof!










 1



Hehehe, voor mij is het vakantie. Dus feesttent staat op een gedeelde eerste plek met:










 #1




TSUNAMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII











<3 Margot (Teenz4You)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten