International!

vrijdag 28 november 2014

Dingen waar ik blij van word

I'm so exited! De afgelopen week heb ik twee übervette interviews gehouden met de leukste mensen van Groningen! Ten eerste de band MakeBelieve, die na bijna vier jaar radiostilte terug is met knettergoede liedjes. Als tweede heb ik een interview gehouden met Simon de Wit, een superchille nieuwe YouTuber.  Dit is één ding waar ik blij van word, interviews houden met leuke mensen. Dit blogje gaat over 10 dingen waar ik blij van word!



10. Snel internet. Dit klinkt supernerdy, maar wat moet ik met traag internet?! Ik heb even geteld, en ik heb op dit moment 6 tabbladen openstaan op Firefox, twee bestanden in Photoshop, Microsoft picture manager, vijf Word bestanden, Paint, Xmind, Spotify, en nog een aantal andere dingen. Tegelijk. En als ik dan een trage internetverbinding heb, krijg ik sterk de neiging om even keihard te huilen/ de laptop in de papierversnipperaar te doen/ terug te reizen naar de steentijd.

9. Een good- hair- day. Ik heb ontzettend dik haar. 's Ochtends doe ik mijn uiterste best om mijn kapsel te temmen door middel van ladingen haarlak en een borstel. Na een kwartier in de wind naar school te hebben gefietst zit het weer als een chaos/ vogelnestje. Sommige dagen sta ik op met een soort prinsessenhaar. Dan voel ik me rapunzel, sneeuwwitje en Ariana Grande tegelijk. Dan huppel ik over de gang en zweef ik twee trappen af naar beneden om vervolgens naar school te fietsen en met een perfect, mooi glimmend kapseltje op school aan te komen.


8. Søstrene Grene of Flying Tiger. Deze winkels vind je niet op iedere straathoek, maar als ik er eentje zie móet ik even naar binnen om er vervolgens bergen met money uit te geven. Want wauw! Wát een leuke dingetjes verkopen ze daar! Ik ben nogal gezegend met het feit dat vlakbij het centrum van Groningen woon en laat daar nou net een filiaal van Søstrene Grene zitten. Doordat het assortiment bijna wekelijks wisselt is het iedere keer de moeite waard om even binnen te lopen en rond te neuzen. Ik koop al mijn schooldingetjes daar, want waar anders vind je schriften en cadeaupapier met een marmer look? Als je ooit in Groningen komt, wat sowieso wel de moeite waard is om eens te doen, moet je zeker eens een kijkje nemen in Søstrene Grene. Je vindt de winkel op de Grote Markt, niet te missen.


7. Nieuwe apps. Nerd factor: overload. Ja. ik word blij van nieuwe apps, trouwens van alle leuke software, ook voor m'n laptop. Dus als je mij blij wilt zien, moet je me even laten prutsen met allerlei computerprogramma's en apps.

6. Zon of Sneeuw. Ja, ik weet het. Dit zijn de twee grootste tegenpolen die je kan bedenken, maar ik word gelukkig van zon omdat het je lekker warm maakt. Alleen van teveel zon verbrand je. En ik houd ook van sneeuw, omdat je er gewoon een sneeuwpop van kan bouwen. Maar van te veel sneeuw word je zeiknat. Wat op zich niet zo erg is omdat je dan een excuus hebt om bij de kachel te gaan zitten met een mok warme chocolademelk met slagroom.....

Ja, dit is echt mijn kat. <3
5. Cadeautjes geven. (En krijgen) Is hier een uitleg voor nodig?

4. Katten. Ik word zo blij van katten! Mijn kat is een liefdevol, klein, oranje beest die zo nu en dan knaagt aan mijn hand. Op de een op andere manier krijgt ze dan spijt en moet mijn hand een fixe wasbeurt ondergaan.
(door miss Jet herself uiteraard)

3. Familie, Vrienden en nieuwe mensen ontmoeten. Dit heb ik onder één kopje gezet. Die eerste twee zijn een beetje een cliché, maar ik houd erg van nieuwe mensen ontmoeten! Laatst had ik een gesprek met een Italiaanse man op het station en diezelfde dag een gesprek met een dakloze op de museumbrug. Dat vind ik ook zo leuk aan real life interviewen. Het is heerlijk om even te babbelen met mensen die je voor het gesprek nog nooit had gezien!


2. Bloggen. Juist. Ik hou van bloggen! Vooral als ik zie dat jullie het allemaal lezen en reageren. (Trouwens, je kan de blog volgen op Twitter --> @Teenz4You op Facebook --> Teenz4You en op Instagram --> @officialteenz4you ) Ik vind het zo leuk om te zien dat steeds meer mensen lezen en dat het maandelijks aantal bezoekers blijft stijgen! Come and join the Teenz4You family!

1. Muziek. Er is niets waar ik blijer van wordt dan van muziek. En dan in de breedste zin van het woord. Ik luister alle muziek. Het liefst luister ik naar Jett Rebel, Red Hot Chili Peppers en de Arctic Monkeys. Maar eigenlijk luister ik alles (Soms zelfs klassiek en metal). Ook vind ik het heerlijk om zelf muziek te maken. Liedjes schrijven en daar piano of gitaarmuziek bij verzinnen is mijn nummer 1 ding waar ik ontzettend blij van word. <3

Waar word jij blij van? Stuur het in een reactie of in een tweet naar @teenz4you.

De volgende post wordt waarschijnlijk een van de interviews, maar dat laat ik wel weten via de Sociale Media! 

<3 Margot (Teenz4You)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten