International!

maandag 20 januari 2014

Wie is de Mol? BLOGCAST. Aflevering 2 en 3

Ohgosh wat nu? Donderdagavond had ik tijdens de uitzending van Wie is de Mol? een interview met IM5... Niet zo'n ramp natuurlijk, kletsen met 5 hotties aan de andere kant van de cam. Maar om nou tegelijk uiterst geconcentreerd naar Wie is de Mol? te kijken... Uiteraard heb ik de uitzending thuis in alle rust nog een keertje bekeken en wat mij meteen opviel is dat Jennifer niet meer de mol kan zijn. No way dat zij nog de mol is. Susan en Sofie zijn nu mijn hoofdverdachten.
Neem nou de eerste opdracht met de Kantonese Opera (Of: trommelvliesvernietiger) Sofie had meteen door wat ze moesten doen tijdens de opera en wist daarna feiloos de verkeerde acteurs uit te kiezen voor haar kandidaten. Ze wordt natuurlijk niet verdacht doordat niemand de goede acteurs had kunnen kiezen.
In het allerbegin (jaaa, dat is een woord) zag ik trouwens nog iets opmerkelijks. Susan was aan het praten over vanalles en nogwat toen er ineens een boot langsvoer met de tekst 'MOL' erop. Mijn brein deed een sprongetje van geluk. Dit is een hint naar Susan!!!!!!!! Nu twijfel ik of het wel Susan was die ik hoorde. Het kan ook Aaf, Sofie of Jennifer zijn geweest. En trouwens, ik denk dat de cameraman lekker shots maakte van een haven toen die boot voorbij voer. ;) 
In de derde aflevering wordt het echt spannend, zou je denken. Dat valt best een beetje mee,de kandidaten zijn namelijk nog vrienden van elkaar. En als ze vrienden van elkaar zijn kan de mol rustig haar gangetje gaan. Inderdaad,  háár gangetje want op djt moment denk ik nog steeds dat de mol een vrouw is. En wel Sofie. Zij speelt het spel nog verdachter dan Jennifer.

Ojee, het is nu woensdag.  Morgen weer een nieuwe Wie Is de Mol?  Door de tentamenweek heb ik geen tijd gehad om een volledige BLOGCAST te schrijven. Vergeven jullie me als ik nu deze blogpost publiceer en volgende week een perfecte BLOGCAST schrijf? 


Tot volgende week!


<3 Teenz4You

Geen opmerkingen:

Een reactie posten