International!

dinsdag 18 februari 2014

Het Testpanel: Baby Lips van Maybelline

Het idee bestond al een tijdje, maar nu is ie er dan ook echt: het testpanel!
In deze rubriek zullen er verschillende producten worden getest.
Als eerste product: Baby Lips van Maybelline!

Een paar maanden geleden heb ik ze gespot op Tumblr en ik dacht meteen: Die moet ik hebben! (Ik ben nogal verslaafd aan lippenbalsem;))
Waar ik het over heb? De Baby Lips van Maybelline natuurlijk!
Ik ging meteen het internet op om te kijken waar ik deze vrolijke lippenbalsems kon kopen.
Na lang zoeken kwam ik erachter dat ze te koop zijn bij de Etos en de DA.
Ik denk dat ik bijna alle Etossen en DA's heb bezocht, maar na een lange zoektocht vond ik ze uiteindelijk bij de DA. Ik heb ze alle 5 gekocht (€3,50 per stuk)

Dit zijn ze!

De groene, gele en blauwe zijn kleurloos.

De groene heet 'Mint Fresh'.
Hij ruikt ook echt naar mint!

De blauwe heet 'Hydrate'
Deze ruikt een beetje citroenachtig.

Tot slot de gele. Deze heet 'Intense Care'
Deze ruikt ook een beetje citroenachtig.

Ik vind ze alle drie erg fijn aanvoelen op je lippen.
Niet te plakkerig, niet te dik gewoon perfect! ;)
Ze zijn een beetje vergelijkbaar met Labello. Alleen zien de Baby Lips er vrolijker uit en hebben ze een geurtje.

Als ik toch een keuze zou moeten maken zou ik na lang twijfelen voor Mint Fresh gaan.
Alleen omdat deze zo'n lekker fris geurtje heeft.

Dan zijn de rode en de roze nog over.
Als eerste de rode!
Deze heet 'Cherry me'
Het zal je niet verbazen dat deze naar kersen ruikt ;)
Ik vind deze ook erg fijn aanvoelen op je lippen
Wat ik zo leuk vind aan 'Cherry me' is dat hij een subtiele kleur achterlaat op je lippen.
Het lijkt net alsof je helemaal gaan lippenbalsem op hebt!
Mijn lippen zonder lipproducten
Mijn lippen met 'Cherry me'
Zoals je ziet zijn mijn lippen iets roder van kleur, maar het lijkt alsof ik geen lipproduct draag!

En dan last but not least, de roze!
Deze heet 'Pink Punch'
Hij ruikt een beetje fris zoet, erg lekker vind ik zelf.
'Pink Punch' geeft net iets meer kleur aan je lippen dan 'Cherry Me' en is daarom ook mijn favoriet.
Deze voelt net zo fijn aan op je lippen dan de andere vier.
Mijn lippen zonder lipproducten
Mijn lippen met 'Pink Punch'
Je kunt nu duidelijk zien dat er een kleurtje op mijn lippen zit, maar hij voelt net zo licht aan als de andere vier.

Conclusie: alle Maybelline's Baby Lips zijn awesome.
Pink Punch en Fresh Mint zijn mijn favorieten.
Pink Punch om zijn lovely kleur en Fresh Mint om zijn minty geur.

Ze zijn verkrijgbaar bij DA, Etos en bol.com voor €3,50 per stuk.
Ik zou ze zeker aanraden om ze allemaal te kopen, want ze zijn stuk voor stuk geweldig.
Ik ben fan!

Laat in de reacties weten wat jij van Maybelline's Baby Lips vindt!

♥Naomi

Pssst Omdat wij zo enthousiast zijn over de Baby Lips geven we er eentje weg.
Zou jij hem willen hebben? Laat ons dan weten waarom juist jij hem zou moeten winnen!
Dit kan via een reactie op dit bericht
onze mail: teenz4you@outlook.com
Twitter: @teenz4you
Of Facebook Teenz4you
Succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten