International!

dinsdag 25 februari 2014

Dit is hot komend voorjaar

Hallo, 

zijn jullie net als ik ook zo zat van deze "winter"??! Nou dat komt dan heel goed uit want het voorjaar zit er weer aan te komen! groen gras, nieuwe bladeren aan de bomen, de heerlijke geur van opkomende bloemen..... En natuurlijk een nieuwe voorjaarsmode! Laat zien wie je bent! Dat is het statement dat veel designers willen maken. Felle kleuren en gedurfde printen, of heb je liever wat rustigere pastel kleuren? Alles zie je in de nieuwe voorjaarsmode. Ook de kleur mintgroen die je afgelopen lente/zomer veel zag blijft in. Alles te kunnen combineren met gouden, zilveren of metallic assecoires. Want het is goud dat blinkt deze lente. Met deze nieuwe collectie gaat het er om dat je jouw eigen look vind.



color me crazy

hou je van veel printjes en kleuren op je kleren dan is this your style. persoonlijk vind ik die derde van het merk Chanel heel mooi.
Sacha Aztec handtas Sacha hiermee maak je je look helemaal af
Selected Jumpsuit »ENDORA SL LUXE JUMPSUIT« Selected Femme met dit jurkje aan ben je een levend kunstwerk.

Keywords: Picasso, Penseelstreken, Verfvlekken, Inkt, Primaire kleuren, Fel, Geschilderde prints

pastel
Wil je deze lente wat rustiger gekleed gaan, ga dan voor pastel kleuren die zijn helemaal in dit voorjaar!

OldSchool School / Aktentas L Roze WAUW, ik zag deze tas en meteen dacht ik Die Moet Ik HEBBEN!
Pastel Perfect Chandeliers My Jewellery ff de puntjes op de i zetten door deze geweldige oorbellen aan je outfit toe te voegen.

Keywords: Poederpink, Babyblauw, Lila, Verwassen kleuren, Vervaagde print, Mix met metallic


trends metallic
deze gedurfde shining look is echt da bomb. zo krijg je zowiezo alle ogen op jou gericht.
DAMES BLOUSE WE <3 I think I'm in love with this shirt!
Schoen Anniel Cha Cha Gold Python Anniel als je wil shinen moet je het ook goed doen, en dat doe je pas met deze schoenen.

Keywords: Goud, Zilver of brons

sport
Ben je sportief? ga dan voor een sportieve look. zelf vind ik dat rode shirt van Hilfiger heel gaaf!

Selected Broek »PATCHY MW JERSEY PANT FJ V« hierin kun je lekker relaxed op de bank hangen.
Sacha Lederlook rugzak - zwart Sacha classy en sportief.

Keywords: Bomberjas, Sweatpants, Shiny stofjes, Scuba-ish, Gaatjesstof, SportBH als top


wat een schitterende mode is er komend voorjaar. Ik krijg spontaan zin om te winkelen.


~ Sanne (Teenz4you)

                                                    ALL STYLES TOGETHER 

                            Modetrends lente zomer 2014

 Bron: www.fashionchick.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten