International!

zondag 6 april 2014

Alessandro: "ik ben een keer mijn tekst vergeten op het podium!"

Alé alé ssandro, alé alé ssandrohooooo. Waarschijnlijk kent iedereen dit nummer van Lady Gaga met een iets andere tekst, maar voor dit interview met Alessandro vond ik dit wel toepasselijk. Je kan Alessandro kennen van zijn deelname aan het Junior Songfestival waaraan hij in 2012 meedeed met het nummer Una Chica Especial, wat letterlijk "Een Speciaal Meisje" betekent.



Ben je verliefd?
 Ik Ben op dit moment niet verliefd.
Hoe lang ben je?
 Ik ben 1 meter 80.

Date je met fans?
 ik date op dit moment met helemaal niemand. Veels te druk voor. En als ik zou daten dan date ik omdat ik iemand leuk vind, niet omdat iemand perse fan is.

Wat zou je nog 1 keer in je leven over willen doen?
er zijn in mijn korte leven al heel veel dingen die ik best over zou willen doen, Teveel om op te noemen. Het is namelijk elke dag feest en ik ben gek op feest!

Welke liedjes zing je wel in je eigen huiskamer maar niet tijdens een concert?
nummers van arcangel, daddy yankee en don Omar.

Als je op een eiland zou zitten met BN'ers maar zonder eten, wie zou je dan opeten en waarom?
hahaha tja.... Geen idee!!


Heb je laatst nog iets gedaan waar je nu spijt van hebt?
Ja, ik had toegestemd om een paar vraagjes te beantwoorden maar dit zijn er wel heel veel hahaha

Als je een dag de baas van Nederland mag zijn, wat zou je dan veranderen en waarom?
Dan zou ik willen dat iedereen respect zou hebben voor elkaar en dat pesten niet meer gebeurd. Ik krijg zoveel mails dat kids gepest worden enzo. Dat moet stoppen.

Wat zou je niet doen voor €1.000.000,-?
Mijn fans in de steek laten .

Wat doe je als eerste als je 's ochtends wakker wordt?
Mijn ogen open.

Wat is de grootste blunder die je ooit hebt gemaakt op het podium?
Ik ben een keer een zin vergeten van mijn song. Heel raar is dat.

Wie is jou idool?
Arcangel, Don Omar, Daddy yankee, Lange Frans, Ali b en Kaascouse.

Heb je tips voor meiden die zelf liedjes willen schrijven?
Tips om een lied te schrijven. Neem altijd je Phone of een blaadje en een pen met je mee. Als er een zin in je hoofd komt dan moet je die meteen opschrijven, Na een tijdje heb je veel zinnen en die zinnen zijn het begin van een song. Laat het rijmen en klaar.

 
 
Dat was em alweer! Heb je verzoekjes voor mensen met wie je graag een interview zou willen zien, zet het dan in een comment, tweet het met @Teenz4You of #Teenz4You. Je kan je verzoekjes ook mailen naar teenz4you@outlook.com , het komt allemaal bij ons binnen! Misschien wordt jóu verzoekje wel het volgende interview wat Teenz4You gaat doen!
 
 
<3 Teenz4You















.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten