International!

maandag 28 april 2014

Wishlist



We hebben ze allemaal wel, een lijst met dingen die we super graag willen hebben.
Het zal je dan ook niet verbazen dat we hier bij Teenz4you ook een mega wishlist hebben.
Ik zette een paar dingetjes van de lijst op een rijtje.




Victoria Secret Body Mist
Behalve dat de verpakking er superleuk uitziet, ruikt hij ook nog eens super lekker!
Verder blijft de geur lang hangen.
Snel bestellen dus!

Fujifilm Instax Mini
Deze super cute polaroid camera staat al super lang op mijn wishlist.
Hij is verkrijgbaar in allerlei leuke pastel kleurtjes
zoals geel, blauw en roze (zie foto).
I want!

Eos lippen balsem
Zoals jullie waarschijnlijk al weten, ben ik helemaal verslaafd aan lippen balsem.
Deze super schattige lippenbalsems van eos staan dan ook hoog op mijn wishlist.
Helaas heb ik nog niet ontdekt waar ze te koop zijn.
Nog even doorzoeken dus!

Penny Board
De musthave voor iedere blogger: een Penny Board!
Ze zijn verkijgbaar in allerlei leuke kleurtjes en printjes.
Helaas zijn ze vrij prijzig.
Nog eventjes door sparen dus!

Toni&Guy sea salt spray
Deze spray zorgt ervoor dat je haar wat stugger wordt.
Perfect voor het maken van een messy bun of vlecht.
Verder krijg je slag in je haar door deze spray.
Wie wil dat nou niet?

Nu je onze wishlist hebt gezien, zijn we benieuwd wat er op jouw wishlist staat.
Laat het ons weten via de reacties of via een tweet (@teenz4you)

♥Teenz4you

2 opmerkingen:

  1. Je hebt een winkel in Rotterdam waar je onder andere Eos lippenbalsem kunt kopen, maar ook real techniques make-up kwasten, ei vormige sponsjes en tangle teezers.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Daar ga ik zeker even een kijkje nemen!

      Verwijderen