International!

woensdag 29 april 2015

Wishlist


Een hele poos geleden heb ik een wishlist gemaakt. Omdat dit inmiddels al zo lang geleden is, vond ik het tijd voor een nieuwe. Er staan een aantal dingen van mijn oude wishlist op, maar ook zeker nieuwe dingen!
Lees snel verder!



Nike Air Force 1

Deze schoenen heb ik al een tijdje op het oog. Ik ben al een poosje opzoek naar een paar witte sneakers. Toen ik deze zag was ik op slag verliefd. Dit zijn de hoge, maar er is ook nog een lage versie van de nike air force 1. Ik heb nog geen keuze kunnen maken tussen laag of hoog, wat een van de redenen is waarom deze beauty's nog niet in mijn kast staan. Ze zijn helaas ook aan de prijzige kant (de lage €99,95 en de hoge €109,95) Tip! Als je een kleine maat hebt zoals ik (ik heb maat 37), kun je ze ook bij de kindermaten bijstellen voor €79,95. Een stuk goedkoper!

Fujifilm Instax Mini

De Fujifilm Instax Mini stond ook op mijn vorige wishlist. Dat er nu weer op staat betekent dus dat ik hem nog steeds niet heb gekocht. Deze super cute polaroidcamera is in allerlei leuke pastel kleurtjes beschikbaar (geel, blauw en roze). Zelf wou ik altijd de pastelroze, maar nu wil ik graag een witte. Persoonlijk denk ik dat ik hier minder snel zat van ben omdat het een standaard kleur is. Het lijkt me super leuk om leuke polaroid foto's maken en ze vervolgens op te hangen aan een touw. Zo krijg je een slinger met herinneringen aan alle leuke dingen die je gedaan hebt.

Longboard

Het lijkt me super leuk om door de straten te cruisen met vrienden op een longboard! Er zijn longboards met de coolste designs te koop. Ik heb echter niet echt veel verstand van longboards, dus ik heb geen idee wat een goed merk is en wat niet. En waar ik überhaupt op moet letten bij het kopen van een longboard. Tips zijn welkom! :)

Beautyblender

De beautyblender is een sponsje in de vorm van en ei. "Wat moet je hier in godsnaam mee?" hoor ik je denken. Deze spons is mega handig om foundation mee aan te brengen. Het is namelijk bijna onmogelijk om te veel foundation aan te brengen, want dit wordt opgezogen door de spons. Met het puntje kun je goed bij bijvoorbeeld je ooghoeken komen. Aangezien ik nogal een make-up freak ben, MOET ik dit hebben want het is zo handig!

Wat staat er op jouw wishlist?

♥Naomi


2 opmerkingen:

  1. Ik heb mijn longboard in Den Haag bij Sickboards gekocht. Hele fijne winkel, want alle verkopers hebben er echt veel verstand van en kunnen je helpen bij het uitzoeken van een board.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Btw, ik heb een blogpost over mn board geschreven. Misschien dat je er iets aan hebt: http://daniques-scrapblog.blogspot.nl/2014/07/new-in-riviera-cherry-blossom-longboard.html

      Verwijderen