International!

zaterdag 27 juli 2013

Ghost town

Hèhè, eindelijk een camping met (snelle) Internet-verbinding.  Dus nu kan ik iets posten over een spookdorpje 300 km van Parijs. Ik ben vergeten hoe het heet, maar de weg bij het zwembad heet rue de la piscine, en de weg bij de school heet rue d'ecole. Dat zegt genoeg over de grotte van het dorpje toch? Zo klein dat er geen trends zijn om te spotten, en in de zomer helemaal uitgestorven.  Of al langer want de meeste ramen zitten dicht,  en daar wat de ramen open zijn, zijn ze bedekt met  spinnenwebben. Creepy! De trend van pastelkleuren is hier wel veel te zien doordat alles gebleekt is door de zon zijn de felrode huisjes getransformeerd tot pastelkleurige gebouwtjes. Dus eigenlijk is dit dorpje übermodern. Eerst dacht ik dat ik op een filmset terecht was gekomen van de nieuwste horror-film.  Want je kan makkelijk de engste verhalen bedenken bij de verlaten huisjes en de leegstaande winkeltjes. Ik ga zo weer zwemmen, maar eerst heb ik nog een foto voor jullie. Ik zou zweren dat er een geest zich achter het middelste raam schuilhoudt...



<3 Margot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten