International!

woensdag 10 juli 2013

Vakantie !

Eindelijk is het zover.. het is ZOMERVAKANTIEEEE !
Ik heb voor jullie even de top 10 vakantielanden opgezocht, mijn eigen vakantie staat op nummer 6 ! :)

10. Amerika

Ondanks dat de meeste Nederlanders hun vakantie wat dichterbij huis zoeken, is Amerika ook nog steeds populair. Begrijpelijk, vind ik.. lijkt me heel gaaf om een keer naar Amerika te gaan !

9. Tsjechië

Als je er ooit komt, Praag is echt de moeite waard.

8.Griekenland

Erg afwisselend met zijn verschillende eilanden.

7. Turkije

Ik ben er nog nooit geweest maar volgens mij is het er heel warm ! ;)

6. Italië

Italië met zijn pizza's en pasta. Je kunt hier heel lekker eten !

5. België

Ook erg leuk voor de mensen die hun vakantie wat dichterbij huis zoeken.

4. Oostenrijk

Als het weer een beetje meezit is Oostenrijk echt top !

3. Spanje

Een van de landen waar ik heel graag nog een keer heen wil !

2. Duitsland

Voor de mensen die het wat dichterbij huis zoeken zijn sommige delen van Duitsland ook heel mooi !

1. Frankrijk

Inderdaad een topland ! Ik ben er zo'n 8 keer geweest.
 





Als je nu nog geen zin krijgt in de vakantie, dan weet ik het ook niet meer !
Voor wie er nog op vakantie gaat of is, heel veel plezier !

♥Teenz4you, Michelle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten