International!

donderdag 4 juli 2013

The Wanted @ de Qube: Splash-battle XXL!

The Wanted is een Brits-Ierse boyband uit Londen die bestaat uit Max, Siva, Jay, Tom, en Nathan. Ze hebben een fanbase zo groot als One Direction (Dit is een dodelijke vergelijking voor sommige fans...) en ze waren in Nederland! Voor een flitsbezoek, dat wel. De boys van The Wanted gaven een eenmalig concert in The Qube in Amsterdam voor zo'n 150 mensen. Teenz4You was erbij, en dus heb ik leuke (en exclusieve) foto's van het optreden, dat eindigde in een spa-douche...

's Middags kwam er een mailtje binnen wan Q-music, Sanne had 2 gastenlijstplekken gewonnen voor het concert van The Wanted in de Qube! Klein detail; het was in Amsterdam, 250 km verderop. Een uurtje later zitten we in de auto onderweg naar Amsterdam. Onderweg kwamen we langs een auto die in de fik stond, en een vrachtwagen met een giga-pudding erop. In Amsterdam stapten we uit de auto, en precies op dat moment komen er 2 gigantische security- mensen naar buiten gelopen, met daarachter vijf best wel heel erg schattige jongens. Daar weer achter een groep meiden die kreten uitriep in de geest van: OH MY GOOOOD, AAAAAAAAH, en NATHAN, I LOVE YOU! Toen was me duidelijk dat het hier ging om een grote band.

Bij binnenkomst kregen we meteen een drankje, de barman zei (letterlijk geciteerd) 'Ik heb: colasinassevenupcassisspriteennogmeer'. We namen cola. Het zaaltje was zo schattig, net een grote huiskamer. Na een half uur q-music luisteren en iemand ontmoeten die ook van Kensington houdt kwam er een blonde mevrouw op het podium, ze zei iets over grote flitsen enzo en startte een filmpje. Zonder geluid. Dus dat filmpje opnieuw, nu met geluid. En dan: le moment supreme... Het doek valt (letterlijk) en daar staat: The Wanted! *gegil klinkt in de zaal*
Bij het eerste nummer was het al duidelijk; The Wanted is een topband! Ze zingen loepzuiver en met veel plezier. Al ken ik de teksten niet, het was heel gaaf. Nu wat foto's van de band. 

 Twee jarige meiden worden op het podium gezet en The Wanted zingt vijf-stemmig Happy Birthday. *smeltsmeltsmelt* De temperatuur in de zaal is inmiddels opgelopen tot ver boven het kookpunt. Blijkbaar ook op het podium, want alle flesjes spa-water werden opengemaakt door de boys en boven het publiek op de kop gehouden. Ook mijn telefoon (ik vind smartphone zo'n bekakt woord dus ik doe alsof ik een nokia uit het jaar 2000 heb) kreeg een enorme plens water over zich heen. Bedankt daarvoor! Tijdens de hit 'glad you came' barste de splash-battle los. Dus drie minuten en 200 liter water later, waren we zeiknat. 

Random foto-tijd!!


 De foto's zijn van voor het watergevecht. Toen moest ik mijn camera redden van de verdrenkingsdood.  
Turn the lights out now, now I'll take you by the hand. Hand you another drink, drink it if you can, can you spend a little time. 
                                                      Time is slipping away, away
from us so stay. Stay with me I can make, make you glad you came. The sun goes down. The stars come out, and all that counts is here and now. My universe will never be the same. I'm glad you came, I'm glad you came. You cast a spell on me, spell on me. You hit me like
the sky fell on me, fell on me.
And I decided you look well on me, well on me. So let go somewhere no-one else can see, you and me. 
 
                                                     


She can't sing, she can't dance, but who cares, she walkes like Rihanna.


Sinds 3 juli 2013 ben ik een fan van The Wanted! 




<3 Margot (Teenz4You)


Ps. Mocht je om een of andere reden The Wanted nog niet kennen? Luister dan even dit liedje:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten