International!

maandag 6 oktober 2014

Monday Blogday

Hallo!

Het is (alweer) veel te lang geleden dat ik zo een blogje voor jullie heb geschreven. We lijken een beetje 'offline' te zijn, een beetje niet aanwezig in blogland. En misschien is dat wel zo. Ik ben begonnen met een studie en daar gaat tijd inzitten. Veel tijd. Heel veel tijd. Ik vind het een leuke studie maar ik vind het ook ontzettend jammer dat ik minder kan bloggen. Het betekent trouwens niet dat ik niks heb meegemaakt voor Teenz4You. Eigenlijk is er te veel gebeurt wat ik jullie nog moet vertellen. Zo heb ik met Sanne een interview gedaan met Jayh Jawson. Oh my, wat is hij lekker in het echt! Dat interview komt zeeeer binnenkort online. Het was te gek. Dat vind ik echt het allerleukst aan bloggen. Je komt op plekken waar je zonder blog nooit zou komen. Zo zat ik samen met Jett Rebel in een snackbar in Groningen, nam ik Lucas Hamming mee naar een taco - restaurant en zat ik samen met Jayh op een zachte bank in de backstageruimte van een discotheek. Het is geweldig!



Een concert krijgt een heel andere betekenis als ik vooraf even met de band hebt gepraat voor de blog. Het beste gevoel is, als er dan vanaf het podium even naar ons wordt gezwaaid. Dat is echt zo fijn. En weet je? Ik ben jullie vooral erg dankbaar. Jullie Tweeten misschien nog niet zo veel, maar ik kan precies zien hoe vaak jullie deze berichtjes lezen. En dat is best veel. Nog geen week geleden heb ik een interview gedaan met The Kik. We zaten in een klein hok. Ruikend naar rook. Dat was weer zo'n plek, waar ik zonder lezers nooit had mogen komen. Op de een of andere manier is het zelfs gelukt om in het begin een interview te regelen met B-Brave. Dat vind ik nog steeds heel vet. Zo'n bekende boyband staat op ons schattige blogje.

Terwijl ik dit schrijf heb ik een YouTube filmpje voor jullie geüpload. Ik vond dat het akelig leeg was op de blog en dat werkt niet, in een tijd waarin alles ontzettend snel gaat. (Lees: tweeeeetapptweetapplikedeel) Dus hierbij:Het filmpje  (Je kan lekker op "Het filmpje" klikken, is wel zo makkelijk. O:) ) Daar houd ik trouwens van, makkelijke online snufjes en dingetjes.

Laatst liep ik in het centrum van Groningen. Een vrouw en haar dochter liepen voor mij, en ik hoorde het lelijkste woord ooit. Ik zal de situatie eens proberen te schetsen.
Moeder: "Heb jij nog een jas nodig?"
Dochter: "Mweh"
Moeder: "Deze is leuk!" (Wijst naar een gewatteerde jas)
Dochter: "Ah een puff"
Ho! Stop!
Inderdaad, deze meid noemde een gewatteerde jas een puf. Puf. Puf. Ik moet het even een paar keer herhalen, zo lelijk is het. De jas in kwestie was trouwens best mooi, daar niet van. Maar PUF?! Dat nooit meer.

Dat interview met The Kik waar ik het net over had komt later deze week of in de herfstvakantie online. Ik weet nog niet wanneer ik tijd heb om het helemaal perfect te maken. Ik wil namelijk geen half werk online zetten. :3

Dan nog één ding. IK HOU VAN BLOGGEN! Echt gigantisch veel. Ik zie deze pagina als een soort dagboek, waarin ik alles kwijt kan. Ik hou ook van interviewen, want dan kan ik jullie de mensen achter de artiesten laten zien. Zo hoop ik dat jullie hebben gezien dat Jett Rebel een heel bescheiden jongen is, en dat de jongens van B-Brave ook gewoon pannenkoeken eten.

Hé, ik ga dus, samen met Sanne, Naomi, Romy, en misschien nog wel iemand binnenkort weer hard aan de slag om het allerleukste, beste, en vetste voor jullie online te krijgen!

Keep in touch! @Teenz4You
<3 Teenz4You





Geen opmerkingen:

Een reactie posten