International!

donderdag 9 oktober 2014

Shopping for life!

Als ik het bordje 'Sale' zie hangen bij een winkel moet ik altijd even binnen kijken. Behalve als het een stoffige antiekzaak betreft, dan weet ik die drang wat beter te onderdrukken. ;) De H&M, New Yorker, of Forever 21 zal ik nooit van m'n leven voorbijlopen tijdens de uitverkoop. Ik vind het heerlijk om te struinen tussen rekken met jurkjes, shirts en sexy jeans. Alleen die rijen bij de kleedkamers... Daar word ik moedeloos van. Vooral als zo'n rij de halve winkel in beslag neemt, dan pas ik stiekem snel iets achter het rek met kleding of ik koop het op de gok. Ik heb geluk dat ik redelijk mijn maat kan inschatten en dus wel eens iets zonder te passen kan kopen. :3

Ik heb ook een grote liefde voor online shoppen. Dan kan ik gewoon overal rustig rondkijken en kopen wanneer ik het daar aan toe heb. Geen gedoe met sluitingstijden enzo. Daarom probeer ik iets nieuws op Teenz4You. Een shoplet (Als de widget wil laden. ;) ) In deze Shoplet vind je allemaal producten die wij voor jou hebben uitgezocht. Je kan dus shoppen op Teenz4You, hoe leuk is dat?!  En je krijgt geen lelijke shizzle in je beeld. Ik heb deze keer kleding gekozen die ik gewoon erg vet vond. (om de Shoplet widget te testen. :P ) Ik hoop dat jullie deze Shoplet net zo leuk en handig vinden als ik hem vind. Kijk gerust even rond!

Loading Senanga Shoplet…



<3 Margot (Teenz4You) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten