International!

woensdag 6 mei 2015

MET Gala 2015: De mooiste en lelijkste jurken


Ieder jaar is het MET Gala hét evenement waar negen van de tien celebs bij aanwezig zijn. Eergisteren was het weer zo ver! Het thema was "China: Through The Looking Glass" en vanzelfsprekend dragen de meeste celebs prachtige creaties van famous modeontwerpers. Maar er zijn natuurlijk ook altijd jurken bij die niet bij iedereen in de smaak vallen. Laten we een kijkje nemen naar de mooie en minder mooie jurken van de avond.


 Alicia Keys

Alicia Keys droeg een jurk van Jean Paul Gaultier. Ik vind het drie keer niks. Er is veel te veel tule waardoor ze eruit ziet als een wannabe ballerina. Dit in combinatie met de puntige borsten, zorgt ervoor dat ze de plank volledig mis slaat. Cijfer: 3

Beyoncé Knowles

 Hier heb ik maar een woord voor en dat is wauw! Beyoncé showt haar curves in deze prachtige jurk van Givenchy. De jurk bedekt alleen de delen die bedekt moeten worden, maar ondanks dit oogt het geheel niet bloot. Ik vind het erg mooi dat de pailletten terugkomen in de onderkant en aan beide uiteinden van de mouwen, dit maakt het geheel helemaal af. Cijfer: 10

Cara Delevingne

Ik vind het erg leuk dat Cara Delevingne niet voor een standaard jurk gaat, maar voor een jumpsuit van Stella McCartney. Het geheel oogt echter wat donker, ondanks de pailletten op de borsten. De tattoo's vind ik een erg leuk detail, want het patroon is typisch Chinees waardoor ze zich netjes aan het thema heeft gehouden. Cijfer: 7

Gigi Hadid

 Gigi Hadid kan een vuilniszak aantrekken en er nog fantastisch uitzien. Deze jurk van Diane Von Furstenberg staat haar prachtig. Het gedetailleerde patroontje aan de bovenkant zorgt voor het echte gala gevoel en de split maakt het plaatje af. De rode schoenen én de rode nagellak vind ik echter net iets teveel rood. Cijfer: 8,5

Jennifer Lawrence

Jennifer Lawrence koos voor een relatief simpele jurk van Dior die perfect bij haar past. Ik vind het een mooie jurk, maar misschien toch iets te simpel voor het MET Gala. Verder vind ik de ketting (Ik denk tenminste dat het een ketting is) te aanwezig waardoor je wordt afgeleid. Cijfer: 6,5

 Jennifer Lopez




Deze jurk van Versace zou een stuk mooier zijn geweest zonder het gapende gat bij de billen van JLo. Hierdoor lijkt het alsof ze uit haar jurk is gescheurd. Het kleurverloop aan de onderkant vind ik wel erg mooi, evenals de shiny bovenkant. Als dat vreemde gat er niet had gezeten, was het echt een geweldige jurk geweest, maar nu ziet het geheel er echt niet uit. Cijfer: 4

Justin Bieber

Dit is natuurlijk geen jurk, maar ik vond het pak van Justin Bieber zo gaaf, dat ik hem wel aan dit rijtje moest toevoegen. Bijna alle mannen liepen rond in saaie pakken die allemaal op elkaar leken. Ik kan het erg waarderen dat Justin voor iets anders gaat. De zonnebril vind ik wel een beetje onnodig, maar het blijft Justin Bieber ;) Het geheel heeft een Chinees tintje, wat betekent dat hij er in geslaagd is zich aan het thema te houden. Cijfer: 9

Katy Perry

Ten eerste, wat heeft Katy Perry met haar haar gedaan? Het lijkt bijna alsof ze net uit bed komt. En dan de jurk. Ik vind hem echt afschuwelijk. De jurk van Moschino ziet eruit alsof hij last minute uit een container is gevist. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de spuitbus die als clutch moet doorgaan. Jammer Katy. Cijfer: 2

Kendall Jenner

Kendall Jenner draagt een jurk van Calvin Klein (surprise) en ze ziet er zoals gewoonlijk beeldschoon uit. De kleur is erg apart en staat prachtig bij haar huidskleur. Het enige minpuntje vind ik de touwtjes aan de achterkant die me een beetje aan een rollade doen denken. Cijfer: 8,5

Kim Kardashian

Big sis Kim Kardashian zag er ook oogverblindend uit in haar jurk van Peter Dundas for Roberto Cavalli. Net als bij Beyoncé, zorgt de jurk ervoor dat Kims curves geaccentueerd worden. De details op de jurk zien er uit als ijskristallen, wat ik echt heel mooi vind. De veren aan de onderkant vormen een sleep die voor het dramatische effect zorgt, wat precies bij de Kardashians past. Ik ben enthousiast! Cijfer: 9

Kris Jenner

Over mama Jenner/Kardashian ben ik iets minder enthousiast. Op elke foto die te vinden is op het internet, houdt Kris angstvallig het begin van de split vast alsof ze bang is dat de jurk elk moment uit elkaar kan vallen. Door alle plooien ziet het geheel er een beetje uit als een nachtjapon. En dan heb ik nog niet eens over de schoudervulling gehad. Cijfer: 4 

Lady Gaga

Van Lady Gaga zijn we natuurlijk aparte dingen gewend. Tijdens het MET Gala droeg ze een soort reusachtige kimono, gecreëerd door Balenciaga. Ze ziet eruit als een geisha, wat waarschijnlijk ook de bedoeling was gezien het thema China: Through The Looking Glass. Het is alleen een beetje jammer dat geisha's Japans zijn. Nou ja, het idee was leuk.Cijfer: 5

Miley Cyrus

Ik zal eerlijk toegeven dat ik iets had verwacht dat choquerender zou zijn. Miley Cyrus draagt een jurk van Alexander Wang. Ik vind de cut-outs aan de zijkanten persoonlijk iets te ver uitgesneden, maar Miley kan het hebben. Verder vind ik de jurk eigenlijk best mooi. Cijfer: 7,2


Poppy Delevingne 

In tegenstelling tot zusje Cara, draagt Poppy wel een jurk. En wat voor één?! De kleur staat haar echt prachtig en de bloemen aan de bovenkant zorgen ervoor dat het geheel er fleurig uitziet. De clutch is ook goed uitgezocht en matched zelfs met Poppy's ring. Cijfer: 8

Rihanna

Ik wil beginnen met het volgende: geel staat niemand. Zelfs Rihanna niet. Het lijkt net alsof Rihanna op weg is naar een over the top paasbrunch. En wat heeft ze op haar hoofd? De meterslange sleep vind ik echt too much. Normaal gesproken vind ik de kleding van Rihanna echt geweldig, maar dit vind ik echt drie keer niks. Cijfer: 4



Rosie Huntington Whiteley 

Na de jurk van Beyoncé, is dit een van mijn favorieten. Het lijken wel vlammen die zich naar Rosie's lichaam hebben gevormd. De donkerrode lippenstift bij deze nude-kleurige lijkt ook super mooi. De split en de blote schouder in combinatie met het vlammen patroon, zorgen ervoor dat het een pittige jurk is. Cijfer: 9,5

Sarah Jessica Parker

Als er een prijs zou zijn geweest voor de celebrity die zich het meest aan het thema heeft gehouden, zou Sarah Jessica Parker hem gewonnen hebben. En nee, dat is geen compliment. Sarah heeft het thema iets te serieus genomen, waardoor ze er uitziet alsof ze naar een Halloween feestje gaat. En wat heeft ze in godsnaam op haar hoofd? Leuk geprobeerd, maar het is het allemaal nét niet.Cijfer: 4 

Selena Gomez

Na al het gedoe over Selena's bikinibody, waar ik overigens een moord voor zou doen, was ik erg benieuwd naar haar jurk. Ze koos een prachtige witte jurk van Vera Wang, gecombineerd met een witte bloemenkrans in haar haar. Het ziet er allemaal prachtig uit, maar Selena ziet er naar mijn mening iets te veel uit alsof ze gaat trouwen. Cijfer: 7

Solange Knowles

Wat.Is.Dit? In tegenstelling tot de jurk van zus Beyoncé, vind ik deze jurk/ufo echt vreselijk. Wat deed Solange denken dat het een goed idee was om dit gevaarte aan te doen? Ze kan niet eens fatsoenlijk bewegen en ze ziet er uit alsof ze elk moment terug kan worden gezonden naar de ruimte. Tip voor de volgende keer: laat je ufo thuis en doe een normale jurk aan voor de veiligheid van jezelf en anderen.. Cijfer: 1

Vanessa Hudgens

Vanessa draagt een super sparkly jurk van H&M. Ik weet het, ik was zelf ook heel verbaasd. Zelf vind ik het iets te veel glitter en vind ik de lengte een beetje raar. De schoenen vind ik wel helemaal geweldig. Cijfer: 6,5

Welke jurk vond jij mooi en welke niet?

♥Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten