International!

dinsdag 17 december 2013

Little Stars; Zo zagen de celebs eruit toen ze klein waren

Jullie hebben de celebs al gezien zonder make-up en na plastische chirurgie, maar what about babyfoto's? Ik heb er zo'n 150 bekeken en de schattigste foto's zie je hieronder. Met een foto van hoe hij/zij er nu uitziet.


Dit vrolijke meisje is uitgegroeid tot een echte killer lady, die de sterren van de hemel zingt.



Zou je haar herkennen als je alleen de babyfoto hebt gezien? 
Queen Bee is heel anders dan toen ze nog een klein Queentje was.




Zooo schattig! He'd catch a grenade for ya!


Nog steeds heel schattig, Bruno Mars. <3




Dit Nederlandse supermodel had al vroeg liefde voor de camera.


Natuurlijk! Het is Doutzen Kroes. 

Deze vind ik heel erg schattig! Maar wie is het?


Justin Timberlake had ik niet herkend. Jij wel?


In ieder berichtje vind je wel een van de boys van deze boyband. Nu ook! Maar wie is het?

Natuurlijk is dit Louis Tomlinson van One Direction! <3


Smiley Baby

Miley heeft tegenwoordig blond haar en iets minder smiley dan toen ze een baby'tje was.


Nee, dit is niet Rupert Grint.


Pfieuw, het is allemaal nog goed te komen. ;)



Glee. Meer zeg ik niet.


Aan alleen het woord Glee had je wel genoeg toch? Lea Michelle ademt Glee. Lea Michelle is Glee.



And I was like Baby baby baby ooooh like baby baby baby ooooh.


Baby-Bieber is getransformeerd tot Gangster-Bieber.


Als je bedenkt dat ze nu vollere lippen heeft, dan weet je vast wie ze is.


Kim Kardashian! 


The Marshall Matters.


Ik vind niet dat Eminem een heel aardige uitstraling heeft. Ik vind zijn muziek ruk, maar z'n babyfoto is cute!


Zo kent iedereen Hermoine, als het meisje met het lange haar en de toverstok.


Nu is er niets meer over van de schattige Hermoine. Emma Watson is een goede actrice en model!


Ik denk dat je deze zangeres wel kent!



Britney Spears heeft nu bruin haar en een glamorous glitter jurk, maar ze is nog steeds Britney. 




<3 Teenz4You



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten