International!

zondag 8 december 2013

Liefde voor Kerstmis

Elk jaar als de eerste blaadjes van de bomen vallen krijg ik al last van de kerstkriebels. Dan tover ik de kerstlichtjes tevoorschijn en haal ik mijn stoffige kerstbeeldjes uit de kast. (Eigenlijk staan ze al het hele jaar vol in het zicht te shinen.) En daarom heb ik nu voor jullie de allermooiste kerstliedjes en foto's in een post verwerkt. Ik weet het, kerst duurt nog een maandje maar ik ga tussendoor nog naar Berlijn en dan is er ineens geen tijd meer om dit te schrijven. :)

Sorry voor deze. Als je het eenmaal hebt gehoord krijg je het niet meer uit je hoofd tot maart.
Wham! en hij zit in je hoofd.















Zonder de volgende artiest is kerst niet compleet. Mariah Carey! All I want for christmaaaaaas iiiiis yoooouuuuuu!




Justin Bieber, je haat hem of je houdt van hem. Maar dit kerstliedje is te schattig.




We gaan even terug naar Nederland. Nick en Simon hebben twee kerstliedjes gemaakt die best wel tof zijn. Ze hebben trouwens een heel kerstalbum opgenomen, maar die ga ik niet allemaal posten. ;)














Deze is dus van het nieuwe kerstalbum! -->










Het is maar 30 seconden, maar het is 30 seconden van schattigheid! Luister zelf maar. 





Ik heb nu nog meer zin in kerst! Wat doe jij allemaal om jezelf helemaal in de kerststemming te krijgen? Plaats een comment en laat het ons weten! 

<3 Teenz4You

Geen opmerkingen:

Een reactie posten