International!

donderdag 19 december 2013

Made by: YOU! Ralf Mackenbach Q&A



Vorige week kregen we een berichtje van Soraya, met de vraag of ze iets mocht schrijven voor Teenz4You. Maar natuurlijk mag dat! Toen kwam van haar het idee om een interview te doen met Ralf Mackenbach. Als je nu denkt; ma-ma-maar dat heb je toch al gedaan? Ja dat klopt, maar deze keer komen de vragen van de fans zelf. Een superleuk idee! Misschien ken je Soraya nog, want eerder hebben we haar geïnterviewd voor de rubriek 'My Fandom.'   Hier kan je het interview met Ralf lezen! 

Bo: 
 ‘Hoeveel kinderen wil je later hebben?’
Ik denk twee, maar over zoiets beslis je natuurlijk samen.

'Wat zijn de momenten waarom je blij bent dat je even zonder alle media en fotografen bent?'
Thuis als ik gezellig met het gezin of vrienden zit, want thuis is echt ‘thuis’ voor mij.
 
Elke:
‘Wat is je favoriete woord?’
Q.e.d. (? Het betekent: 'hetgeen dat bewezen moet worden.' Thanks voor Google, en voor Ralf voor dit uiterst vage antwoord. X Teenz4You)

Demi:
'Ga je wel eens uit?'

Jazeker, maar niet heel vaak. Een of twee keer per maand ongeveer.

Manon:
‘Wat is je favoriete schoolvak?’
Natuurkunde/Wiskunde.

Romy:
'Op wat voor soort meisjes val je?'
Op meisjes met wie ik een connectie heb en met wie ik kan goed kan lachen.

Xante:
'Wanneer ga je weer naar België toe?'
Zeer binnenkort!

Femke:
'Heb je een vriendin of ben je aan het daten?'
Nee, momenteel niet. 

Lisa:
'Wat vind je het beste liedje van One Direction?'
Best Song Ever. 

Kelly:
'Zou je uitgaan met een fan?'
Zie het antwoord op vraag 6. ;)

Demi:
'Wat doe je meestal in je vrije tijd?'
Muziek maken/luisteren, films kijken, gamen, en soms uitgaan.

Karin:
'Wat is het beste cadeau wat je ooit van een fan hebt gekregen?'
Het feit dat iemand naar mijn muziek luistert en me altijd trouw is, dat vind ik echt een heel mooi cadeau. (Aaaaawgh, dat is zo lief!) 

Leontien:
'Wat is je mooiste videoclip?'
A Christmas Movie, het is geen videoclip, maar wel een mooie foto. 

'Wie is je celebrity crush?'
Jennifer Lawrence. 

'Wat vind je van Ariana Grande?'
Mooi! 


Wat een gaaf interview! Misschien lees je dit en denk je: Dat wil ik ook wel eens doen! Nou, dat kan best! Moet je gewoon ff een mailtje sturen naar teenz4you@outlook.com en dan krijg je meer informatie!  

Xx Soraya en Teenz4You!

 
En hier is een grappige foto van Ralf! <3
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten