International!

donderdag 22 augustus 2013

Back to school hairdo's

Hi everyone!
 
Ook wij bij Teenz4you moeten er aan geloven (helaas)
vanaf maandag moeten ook wij weer naar school!
Stiekem vind ik het best leuk om iedereen weer te zien na 7 weken vakantie
en om eindelijk mijn supermooie, gloednieuwe schoolspullen te gaan gebruiken.
Weer naar school betekent ook minder tijd om je haar te doen 's morgens.
Daarom ben ik op zoek gegaan naar leuke, snel te maken back to school hairdo's.
Ik heb de leukste (en makkelijkste) uitgekozen.
Ik hoop dat jullie ze net zo leuk en cute vinden als ik!
 
 
Echt supermakkelijk en supersnel om te maken!
Dit kapsel had ik op Tumblr gespot en ik ben meteen opzoek
gegaan naar een tutorial
Supercute toch?
Ook deze heb ik gespot op Tumblr (Tumblraddict hier!)
Het ziet er best ingewikkeld uit, maar dat valt echt reuze mee!
Ik ben een fan van de watervalvlecht!
In dit filmpje wordt super goed uitgelegd hoe het moet!
 
Dat wordt flink oefenen dit weekend zodat ik ze voor maandag onder de knie heb ;)
Foto's van jullie resultaten kunnen gestuurd worden naar teenz4you@outlook.com
 
♥Teenz4you (Naomi)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten