International!

zaterdag 10 augustus 2013

Long time no see

Sorrysorrysorry voor de weinige berichtjes van mij de afgelopen drie weken. Ik kan wel slappe smoesjes bedenken enzo, maar na drie dagen Parijs van 10 uur 's ochtends tot 01.00 de volgende ochtend had ik meer zin in slapen dan in ellenange artikelen schrijven voor jullie. Maar nu ben ik terug in Nederland. Met kilo's inspiratie voor leuke artikelen en er wachten al mensen om te worden geïnterviewd.

Maar eerst:
Mijn handschoenen en wollen sokken liggen nog in een stoffige kast op zolder, maar in modeland zijn ze al bezig met wat we in het najaar gaan dragen. Welke kleuren móet je absoluut gaan shoppen en welk stofje kan je beter naar de kledingbak gaan brengen? De meeste meiden en jongens kijken volgens mij gewoon welke leuke dingetjes er in de winkel verschijnen, maar als je helemaal zeker wil weten dat het goed is, check je even deze voorbeeldjes.

*Ik (Margot) ben niet aansprakelijk voor eventuele imagoschade die is opgelopen na het lezen van dit artikel*

Ik heb allerlei pagina's voor jullie afgespeurd naar de nieuwe trends op het gebied van kleur, motieven en nog veel meer. Ik begin bij kleur; paars, kobalt, oker en goud worden dé kleuren van de komende herfst. Natuurlijk mogen andere kleuren ook best, maar deze springen eruit op de grote mode-evenementen.

Van het volgende modenieuwtje werd ik heel gelukkig. De studs mogen nog steeds! Dus als je die leuke schoenen hebt opgepinpt met studs hoef je die niet meteen te verbranden, je kan er nog lekker een seizoen op rondlopen. Over schoenen gesproken, de pumps met ronde top worden volgens sommige geruchten vervangen door een punt. Hier ben ik zelf niet zo'n fan van omdat het mij gewoon niet staat.

Als je van printjes op je kleding houdt, kan je ook dit najaar nog leuke bloemetjes motieven shoppen. Voor mij is dit veel te schattig, liever gewoon een kleurtje met een opvallende ketting erboven.

Als laatste dingetje; exotisch leer is hot en trending deze herfst/winter! Dit hoeft natuurlijk geen echt leer te zijn, namaak volstaat príma. Het maakt niets uit welk lederen item je draagt, een subtiel armbandje of een leuk jack, leer is (bijna) altijd goed.


En, vinden jullie het leuk? Reageren mag altijd. Sterker nog; we vinden het altijd een feestje als er iemand een leuke reactie plaatst onder een bericht. Je mag ook een mailtje sturen naar teenz4you@outlook.com, ook daar worden wij heel gelukkig van. Ook als je iets leuks hebt gedaan waarvan je vindt dat het op Teenz4You móet komen of als je gewoon iets te zeuren hebt mag je mailen!  
 
 
<3 Margot (Teenz4You)
 
Ps. We hebben nu ook Instagram! Volg ons op Officialteenz4you
Twitter: @teenz4you
 
Pps. Hier nog een allerlaatste foto van vans met studs. I'm in looooove!






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten