International!

vrijdag 16 augustus 2013

We love boyfriend jeans!

Het is weer fashiontijd lieve lezers!

Bij het maken van deze outfit heb ik me laten inspireren door mn nieuwste aanwinst:
Een ripped boyfriend jeans!
Ik zag hem hangen bij de New Yorker in Hengelo en was op slag verliefd!
Die heb ik dus mee naar huis genomen en hij hangt nu vooraan in mijn kast ;)

Toen ik voor de 364 keer naar mn broek keek kwam ik op het idee om een ripped boyfriend jeans in deze fashionpost te zetten!

De broek is niet hetzelfde als die ik heb gekocht, maar hij lijkt er wel erg veel op!
Jullie moeten de broekspijpen in gedachten even omslaan ;)

Hope you like it!

♥Naomi



We love boyfriend jeans!

Batwing sleeve top
storenvy.com


Crop shirt
$9.33 - newlook.com


Topshop
topshop.com


Lucky Brand leather shoes
luckybrand.com


Ray-Ban ray ban glasses
mytheresa.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten