International!

donderdag 15 augustus 2013

Nerdpost, Must-have apps

Oh my, een artikel over apps. En dat moet ik gaan schrijven. Ik heb geen android-telefoon en mijn tablet heb ik pas sinds een maand of twee. Heel veel weet ik dus nog niet van apps, maar ik heb een beetje gezocht en zomaar wat appjes uitgetest en tadaaa! Daar was de inspiratie voor de must-have app-post.

De eerste app; Vine.
Waarschijnlijk kennen jullie deze app wel. Hij werd geïntroduceerd als het kleine broertje van Instagram,
maar dan met korte filmpjes in plaats van foto's. Ik vind Vine persoonlijk veel leuker dan Instagram. Omdat je in een filmpje veel meer kan --> Lees: Mensen laten verdwijnselen en verschijnselen zoals in Harry Potter. (Daarvoor moet je wel even oefenen ;p) En de filmpjes zijn maximaal 10 seconden lang. Je hebt dus geen tijd om ellenlange colleges te gaan geven over het pijnlijke leventje van een kleine steekmug.

Candy Crush Saga.
Ben jij al verslaafd aan dit spel? Ik wel, zolang de levels niet al te moeilijk worden en er geen 100 levens nodig zijn om hem te halen. Vanaf het allereerste level hield ik van dit spel.(die was ook op de PC te spelen dus je hebt geen Android nodig.) Die leuke roze levels met alle lekkere snoepjes. Een echte must-have!



Next up is Wattpad.
Met deze app kan je gratis boeken lezen. Daar issie voor gemaakt ;) Ik lees op Wattpad vooral Fanfiction en dan vooral over One Direction... Als je niet zo van lezen houdt: wees gerust, er zijn meer dan genoeg andere apps die je kan downloaden.

Z-z-z-zedge! 
Deze app kan eigenlijk niks. Nou jaa niks? Je kan er geweldige wallpapers op downloaden en ook zijn er zo'n 20.000 ringtones en live-wallpapers te vinden. Echt leuk om gewoon even een uurtje wallpapers te downloaden. 

Magic Piano.
Dit vind ik als pianist echt leuk! Maar ook voor de onervaren pianisten is dit leuk. Je hoeft alleen maar rondjes op het juiste moment aan te raken om een prachtig piano-geluid te maken. Je voelt je precies als Beethoven. (als dat is wat je wilt...)


Last but not least: Pic Collage
Dit vind ik leuker dan leuk. Vaak heb ik namelijk heel veel foto's van hetzelfde concert. Om die nou allemaal apart op Facebook te posten... Met deze app maak je heel makkelijk een superleuke collage van al je foto's. Downloade jonguuhh!

Dat was em dan... Zoals ik al zei weet ik dus weinig van apps. Maar ik ben verslaafd aan Vine!

<3 Margot 

 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten