International!

woensdag 20 november 2013

De coverkings & queens

The story of my liiihihiiiiiifeee, maar dan anders. Mirroors owooooow, maar dan anders. You gonna hear me roooaaaaaaaaaaar, maar dan net iets anders. Ik heb drie covers uitgezocht die ik zo goed vind dat je ze bijna geen cover meer kan noemen. Cover vind ik namelijk een beetje een understatement voor deze nummers.


Cimorelli is een Amerikaanse band die bestaat uit zes zussen die allemaal kunnen zingen. En hoe! 
Deze song van Justin Timberlake's Mirrors is opgenomen samen met James Maslow van Big Time Rush. <3 


Anthem Lights is een Christelijke groep die hele goede nummers uploadt op YouTube. Deze cover van Roar van Katy Perry bezorgt mij elke keer kippenvel. Luister zelf maar. 



Misschien ken je ze nog, Only Seven Left. Een paar jaar geleden stond deze band in elke club van Nederland. Ik heb ze een paar keer live gezien en het was heel goed. Een poosje heeft de band op een laag pitje muziek geproduceerd.(mede door het verdwijnen van TMF volgens mij.) Maar ze zijn terug! Met hun versie van bekende nummers proberen ze zichzelf terug op de kaart te zetten. Als het aan mij ligt gaat het ze zeker lukken! Luister maar naar deze cover van One Direction's Story of my Life. Inclusief babypicca's, hoe schattig! *smelt*





The world got talent, dat is wat zeker is. Heb je verzoekjes voor de volgende coverpost? Zet ze dan in een comment onder de post. 


<3 Teenz4You

Geen opmerkingen:

Een reactie posten