International!

zaterdag 9 november 2013

Get the look: Perry Edwards

Voor deze 'Get the look' vond ik mijn inspiratie niet in de celebs, maar in de kleding. Ik zag laatst iemand met Timberland schoenen. Ik vind die schoenen superleuk, maar: Niet onder een rokje! Nu dacht ik, laat ik eens showen hoe je je Timberland schoenen kan combineren  op een manier dat het er superhip uitziet. Little Mix zangeres Perry Edwards (Het vriendinnetje van Zayn 'One Direction' Malik.) rockt haar stoere Timberlands met deze outfit.
Ik vind deze outfit he-le-maal te gek! Daarom wil ik jullie laten zien waar je (soortgelijke) kleding kan kopen. En dan het liefst ook nog voor een vriendelijk prijsje. 

De top! 
Perry draagt een Crop Top met een megastoer camouflage-printje. Die kon ik niet vinden, maar wel een miljoen anderen. Daarvan stond een deel vol met schunnige teksten. Maar deze vind ik wel erg leuk. Hij lijkt in niets op wat Perry draagt, maar het blijft wel een crop top. Je kan hem online kopen bij verschillende webwinkels. Zoek maar op: Asos. (de prijs ligt tussen de 10 en 20 euro.)
 Buiten de lijnen van de foto zitten korte t-shirt mouwtjes. 


Vind je (net als Perry) zo'n top net iets te kort om zo aan te trekken? Dan doe je er gewoon een iets langer topje onder. Bijvoorbeeld deze van H&M. (voor het uiterst vriendelijke prijsje van 7,95 euro)
 
Ik begrijp dat deze met spagettibandjes mooier is onder een crop top, maar in dit geval doet een schaar wonderen!

De broek die Perry draagt heeft een heel hoge taille. Ze combineert de broek erg leuk met de twee tops. Zo'n broek is overal te koop, en dat is handig, zo vind je altijd een broek die perfect bij je past. 




En dan nu: de Timberlands! De schoenen die mij inspireerden om deze 'Get the look' te maken. Ze zijn met 199 euro best wel prijzig. (Er zijn trouwens meer dan genoeg alternatieven te vinden voor minder dan 50 euro.) 

Verder draagt Perry op deze foto leuke stalen armbanden. Die kan je kopen bij bijna alle six vestigingen in Nederland. En verder bij zo ongeveer een miljoen andere winkels. 

En? Zijn jullie al gevallen voor de stoere kledingstijl van Perry? Ik krijg al helemaal zin om te gaan shoppen. 
Wie wil jij de volgende keer in deze rubriek zien? Tweet het naar @Teenz4You of #teenz4You. Ook kan je mailen naar teenz4you@outlook.com. Het mag echt iedere artiest zijn, van Kary Perry tot Justin Bieber tot Jeronimo of Ralf Mackenbach! 
 

 <3 Teenz4You


Ps. Zoals jullie ongetwijfeld weten worden morgen in Amsterdam de MTV EMA-awards uitgereikt. Onder anderen Ariana Grande, Robin Thicke, Katy Perry en Icona Pop zullen daar aanwezig zijn. Wij hebben iemand geregeld die voor ons een artikel gaat schrijven over deze awardshow! Stay tuned! 


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten