International!

dinsdag 19 november 2013

WIE IS DE MOL!

Hoi!

Misschien hebben jullie vorig jaar op mijn oude blog gelezen dat ik (soms best wel fanatiek) het programma Wie is de Mol? volg op TV. Daarover schreef ik iedere week een uitgebreid verslag vol met complottheorieën tunnelvisies en mindfuck momentjes. Nu is mijn plan om dat vanaf seizoen 14, dat begint op 2 januari 2014, weer te doen. Alleen dan op een andere pagina namelijk *tromgeroffel* www.teenz4you.blogspot.com!
Denk je nu 'potjandorieverdikkie, die blog komt me ergens toch donders bekend voor.' Nou dat kan kloppen want inderdaad, mijn ellenlange molverhalen komen vanaf januari op deze blog te staan!

Vandaag alvast een voorproefje want alle kandidaten van komend seizoen zijn al bekend! Dat is zo ongeveer het hoogtepunt van mijn molloze periode. Een voor een werden de kandidaten in de weken voor het Televisiering gala bekend gemaakt. De cast is compleet. En dat betekent ook dat de mol bekend is, namelijk:

Owen Schumacher, hij is bekend van Koefnoen, en kan dus erg goed acteren. Hij is de mol omdat hij de letters E, (ego= ik in het Latijn) M (mol) en S (sunt = ben in het Latijn) Dat bij elkaar opgeteld is: "ik ben mol" Dus Owen Schumacher is de mol.

Tygo Gernandt kan je kennen als politieagent uit Dokter Tinus. Als agent heeft hij altijd een shirt aan, ik ga ervan uit dat het onder dat shirt aardedonker is. En weet je wat? Mollen opereren altijd in het donker. Daarom is Tygo Gernandt de mol! Logisch toch?

 Sofie van den Enk is presentatrice. Je kan haar kennen van de "Keuringsdienst van Waarde". Zij is ook de mol omdat ze op 11 oktober bekend is gemaakt. Oktober is een maand waarin er betrekkelijk weinig mollen worden platgereden. Sofie is een van die niet platgereden mollen. En dus is ze een levende mol. En dus is ze de mol in 'Wie is de Mol?'
  
Susan Visser. Ah, weer een actrice. Susan Visser speelt in de nieuwe serie 'love hurts'. En zoals ik al zei. Acteurs zijn altijd mollen...

Zie je? Het begin van de mindfuck is er al. De rest zal ik je voor nu besparen, maar vanaf aflevering 1 kan je alles hier gaan lezen over WIDM! 

<3 Teenz4You

Geen opmerkingen:

Een reactie posten