International!

donderdag 5 februari 2015

A week with Naomi ~ Week 4 2015



Het leek me leuk om jullie een kijkje in mijn leven te geven. Daarom heb ik een week lang elke dag een foto gemaakt van iets wat ik gedaan heb. Zo krijg je een beetje een idee wat ik zoal doe in een week. Ik heb dit idee een beetje gestolen van co-blogger Danique van Danique's Online Scrapbook (Neem snel een kijkje op haar blog!) Laten we maar snel beginnen!




Maandag

Op maandag ging ik met de bus naar Groningen voor een meeloopdag van de studie Human Resource Mangement (HRM) aan de Hanze. De donderdag ervoor was ik gelukkig al op het Zernike complex geweest (voor een meeloopdag International Business and Languages) want het complex is echt een doolhof! Omdat ik in een boerengat woon waar de busverbinding super slecht is, bracht mijn moeder me naar het station in Emmen (zie foto) waar ik op de bus stapte. De meeloopdag was superleuk en ik heb me dan ook meteen ingeschreven voor deze studie!


Dinsdag

Dinsdag was een stuk minder spectaculair, ik moest namelijk de natuurkunde olympiade maken. Inderdaad moest, het was verplicht omdat ik in de examenklas zit. Ik ben echt superslecht in natuurkunde (en dat is zelfs nog een understatement) dus het is geen verrassing dat hij super slecht ging! 's Middags moest ik naar de fysio, waar ik een uurtje lekker gesport heb.


Woensdag

Op woensdag heb ik, samen met mijn moeder, een superlekker appeltaart gebakken. Ik zit erover na te denken om het recept in mijn volgende blogpost te zetten. Normaal gesproken ben ik niet zo'n keukenprinses, maar de laatste tijd leer ik steeds meer om dingen te koken/bakken zonder dat het huis afbrandt ;)

Donderdag

Donderdag was een schooldagje. Normaal gesproken moet ik tot half vier naar school op donderdag, maar omdat we deze week een 40-minuten rooster hebben (de lessen zijn dus 10 minuten korter dan normaal) was ik al om tien over twee vrij! Toen ik thuis kwam ben ik begonnen in mijn Duits boek die ik over twee weken al uit moet hebben. Om 5 uur ben ik weer naar de fysio geweest waar ik weer een uurtje heerlijk heb gesport.

Vrijdag

Het is de week van de olympiades want op vrijdag had ik de biologie olympiade. Ik ben een stuk beter in bio dan in natuurkunde dus deze ging een stuk beter!
's Avonds at ik heerlijke pannenkoeken met Nutella en poedersuiker. Echt zo lekker! Ik kan dit iedereen aanraden want het is echt een combi made in heaven!

Zaterdag

Op zaterdagavond is er meestal wel ergens een feestje. Deze keer was het een verjaardagsfeestje. Het was een supergezellige avond!


Er was ook een vuurkorf waar we marshmellows boven konden houden!

Zondag



Bloggen terwijl ik luister naar mijn favoriete album van dit moment!

Ik ben verslaafd aan the vampire diaries. Omdat the originals een spinn-off van TVD is, ben ik begonnen met deze serie. Ik heb tot nu toe 2 afleveringen gezien and I already love it!

Wat heb jij gedaan deze week?
Moeten er meer "a week with" posts komen?

♥Teenz4you (Naomi)

1 opmerking:

  1. Yay for credits, hehe. En OMG, pannenkoeken met Nutella! ❤️____❤️ Btw, aardbeien maken het nog hemelser. :)

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen