International!

dinsdag 17 februari 2015

Favo albums


Omdat ik zoals gewoonlijk totaal inspiratieloos was, had ik dan ook geen idee waar de volgende post over moest gaan. Ik heb een kwartier naar een witte pagina gestaard terwijl ik naar mijn favo album luisterde op Spotify, in de hoop dat ik op magische wijze inspiratie zou krijgen. En poef! Daar was het idee voor mijn volgende blogpost! Deze blogpost gaat over mijn favoriete albums van dit moment. Lees snel verder om er achter te komen welke dat zijn!

Four ~ One Direction

Als je al langer een Teenz4you bezoeker bent, is het waarschijnlijk bekend dat ik een Directioner ben. Vandaar dat het nieuwste album van de boys, Four, zeker niet in dit lijstje mocht ontbreken! Persoonlijk vind ik dat de titel best iets creatiever had gemogen (het is het vierde album) maar damn! Wat is dit album geweldig! Ik had natuurlijk niets anders verwacht van de Britse jongens. Het album bevat zowel up tempo, als rustige nummers. Mijn favoriete liedje van het album is 18 (geschreven door Ed Sheeran). Verder vind ik Fool's Gold, Ready To Run en Girl Almighty ook geweldige nummers. Ik kan niet wachten om alle liedjes live te horen! Ik moet helaas nog even wachten tot 13 Juni, want dan ga ik naar de On The Road Again Tour met Romy!





1989 ~ Taylor Swift

Omdat Taylor heeft besloten al haar muziek van Spotify en Youtube te halen, heb ik dit album gekocht. Ik heb de deluxe versie waar extra nummers op staan. Verder staan er spraakopnames op de cd waarop Taylor vertelt hoe ze drie van nummers heeft geschreven. Ook zaten er een aantal polaroid foto's bij, super leuk! Behalve al deze leuke extra's zijn de liedjes op 1989 ook geweldig! Taylor heeft de country achter zich gelaten en is nu de pop weg ingeslagen. Ik vind Blank Space echt een geweldig nummer en ik krijg hem dan ook niet meer uit mijn hoofd. Verder behoren Wonderland, Clean en Bad Blood ook zeker tot mijn favorieten. 





X ~ Ed Sheeran

Ik ben echt een mega fan van Ed Sheeran's muziek. Na zijn eerste album + (waarvan ik alle liedjes woord voor woord mee kan zingen) kon ik dan niet wachten op zijn volgende album. Ik heb er drie jaar op moeten wachten maar DAMN! Wat is dit album goed! Bekende nummers die op X (oftewel multiply) te vinden zijn, zijn Sing, Don't en Thinking Out Loud. Zoals ik al zei vind ik echt alle nummers die op dit album staan geweldig. Het is dan ook bijna onmogelijk om mijn favoriete liedjes te noemen, maar het is me gelukt! I'm A Mess, Photograph, Tenerife Sea en Even My Dad Does Sometimes mag je zeker niet missen!  


7 Layers ~ Dotan

Er kon natuurlijk geen Nederlandse artiest ontbreken in dit rijtje. Dotan ken je vast wel van het nummer Home, die wekenlang op de radio te horen was. Toen ik dit nummer voor de eerste keer hoorde, was ik erg nieuwsgierig of deze artiest meerdere nummers had. En die had hij gelukkig, een heel album zelfs! Op 7 Layers staan allemaal Home-achtige nummers. Als ik een favoriet zou moeten kiezen, zou ik Let The River In kiezen. Andere nummers die ik leuk vind zijn Hungry, Hush en Ghost. Ik hoop dat Dotan binnenkort gaat touren en dat hij dan een bezoekje brengt aan Groningen.





Road Between ~ Lucy Hale

Huh? Lucy Hale? Die speelt toch Aria in de TV-serie Pretty Little Liars? Dat klopt, maar ze kan ook zeker zingen! Haar nummers zijn country gemixt met een snufje pop. Als je een keer een dipje hebt, of je vriendje het nou heeft uitgemaakt of als je gewoon een off-day hebt, moet je zeker Road Between aanzetten want de vrolijke nummers zorgen voor instant happiness! Mijn favoriete nummer is Nervous Girls, omdat ik me echt herken in dit nummer. Verder vind ik You Sound Good To Me, Goodbye Gone, Lie A Little Better en Just Another Song ook super mooi. 




Waar luister jij naar op dit moment?

♥ Teenz4you (Naomi)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten