International!

vrijdag 27 februari 2015

Mini H&M haul


Het is weer zover! De sale is begonnen! Dit kan ik als shopaholic natuurlijk niet zomaar aan mijn neus voorbij laten gaan. Ik heb dan ook meteen een aantal dingen besteld via de webshop van H&M. Na ongeveer een week gewacht te hebben (waarom duurt dat altijd zo lang bij H&M?!) waren mn kleren dan eindelijk bezorgd. Kijk snel wat ik gescoord heb in de online sale!

Korte blouse €14,99

Als eerste heb ik dit mega cute blouseje gekocht. Ik vind het polka dot patroontje onwijs cute! Door de kleuren is het met een groot deel van mijn kledingkast te combineren. Op de foto is het niet supergoed te zien, maar hij is een beetje cropped, waardoor hij perfect zal matchen met een paar high waisted jeans.










Fijngebreide trui €8,99 (nu €14,99)

Deze trui is echt super fijn! Doordat hij fijngebreid is, kan ik deze trui ook prima dragen in het voorjaar. Het is dus een dunne trui, maar niet hij is niet zo dun dat hij doorschijnt. Verder is hij een beetje oversized en zitten er splitten aan de zijkanten. Ik heb hem gekocht in de sale, maar hij is nu helaas alleen te koop voor de "normale" prijs.










Fijngebreid vest €9,99 (nu €19,99)
Ik ben echt al mega lang op zoek naar een lang zwart vest. Ik was dan ook super blij toen ik deze zag op de site en als kers op de taart was ook nog met 50% afgeprijsd! Net als de trui is deze ook fijngebreid. Dit vest schijnt echter wel door, maar dat vind ik persoonlijk erg mooi bij een vest zoals deze. Verder valt de voorkant als een soort waterval, wat het net een tikkeltje anders maakt. Hierdoor is het niet zo'n standaard zwart vest. Hij is helaas niet meer in de sale op dit moment en dus alleen te koop voor de "normale" prijs.

Jeans - high waist €29,99
 Ripped jeans are the best jeans! Deze broek is superstretch waardoor hij aanvoelt als een pyjamabroek in plaats van een oncomfortabele skinny. Ik had eigenlijk helemaal geen zwarte broek in mijn garderobe. Daar heb ik dus even verandering in gebracht! Ik vind het een leuk detail dat de knieën ripped zijn, Helaas ben ik er met mijn voet achter blijven haken waardoor ze nu nog meer ripped zijn. Deze broek is high waisted wat ik persoonlijk fijner vind zitten dan lagere broeken. Een echte aanrader dus!











Korte blouse
Fijngebreide trui
Fijngebreid vest
Jeans - high waist

Wat vinden jullie van mijn nieuwe kleren?

♥ Teenz4you (Naomi)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten