International!

vrijdag 7 juni 2013

Celebrity-snapshots

Hoi!

De titel zegt het al; in deze post zal ik jullie een aantal celebrity-snapshots laten zien. Kan je je voorstellen dat ook celebrity's er lelijk uit kunnen zien? Ik niet, totdat ik ging zoeken. Ik ga niet meer vertellen, moet je zelf maar kijken en oordelen.


Om mee te beginnen, Daniel Radcliffe.
Dit is niet zijn aller-charmantste foto.
                                          En nog een Justin.











Oh jee Beyonce.




 Tsja, Lady Gaga zingt met erg veel overtuiging.                               No need to explain.






Ik denk niet dat Katy Perry erg geniet van 
het eten                    



                                   Michael Jackson.                                                   Obamaobamaobama.



                                                                        Robbie Williams.
Miley's most charming picture.                                          
Taylor Swift heeft wel eens leuker op de foto gestaan.
                                                                                                              





 R-Patz heeft niet lang geslapen.                                                                   Paris -not so charming- Hilton


                                                                                                       _________________________________________________________________________________

Als verassing heb ik voor jullie de boy's van One Direction, ook lekker sexy op de foto...


Harry Styles heeft last van een puberkwaaltje.



Liam Payne doet z'n uiterste best om z'n microfoon op te eten.



Ja, zelfs van Zayn bestaan er minder leuke foto's.


Inderdaad, nog eentje. Ik noem hem: Crying Zayn.



Wow... Dit is niet uit te leggen.



Twitter met #teenz4you als je moest lachen om deze foto.





En? Vond je ze leuk? Volgende keer nog meer leuke foto's filmpjes en andere dingen. Volgende week sowieso een artikel over Kane en Di-rect!


<3 Margot




Geen opmerkingen:

Een reactie posten