International!

zondag 16 juni 2013

The girl on fire

Bijna iedereen kent The Hungergames trilogie wel.
Deel 1 is vorig jaar verfilmd en was een groot succes in de bioscopen!
Al ver voordat er bekend werd dat de boeken verfilmd zouden worden, was ik al fan.
Ik heb alle 3 de boeken verslonden en kon dan ook niet wachten tot de film uit zou komen.
Op 21 maart vorig jaar was het dan eindelijk zo ver. De film draaide eindelijk in de bioscoop!
Met groep vrienden (waar onder Romy) renden we naar de bios om de film te kijken.
Als je de film nog niet hebt gezien, raad ik je aan om hem te kijken want WAUW! Wat een geweldige film!
Na het zien van deel 1, kon ik als ongeduldig persoon, niet wachten op het tweede deel: Catching fire
Daar moeten Romy en ik helaas nog even op wachten, want de film komt pas op 22 november uit :(
Maar gelukkig bestaat er zoiets als youtube :)
Na wat speurwerk heb ik namelijk de trailer voor catching fire gevonden!
En omdat ik een aardig persoon ben, zal ik hem met jullie delen ;)

Dus er zit niks anders op dan tot 22 november de trailer 100.000 x te bekijken, deel 1 te recyclen en de boeken nog een keer te lezen ;)

Love,

Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten