International!

woensdag 5 juni 2013

Real life story!

Dit is het verhaal van Cindy.
Cindy besloot een dagje te gaan winkelen met haar BFF.
Lees hier haar verhaal.

Ik was in het winkelcentrum,gewoon een dagje shoppen met mijn beste vriendin:) Op een gegeven moment kwamen we bij een hotdog kraampje. We hadden wel zin een hotdog, dus besloten we allebei om er een te kopen. We waren nogal melig en hadden mega veel lol. Er moest haast wel iets misgaan. Dat gebeurde dan ook. We liepen de roltrap op, met onze hotdogs in de hand. We vielen bijna van de roltrap en de hotdog van mijn vriendin vloog uit haar handen, zo een verdieping omlaag. En bovenop het hoofd van haar crush! Ze durfde niet naar hem toe te gaan, en rende heel hard weg. Daarom dacht die jongen dat ik de hotdog op zijn hoofd had laten vallen en hij werd nogal boos op mij (wat best begrijpbaar is als iemand een hotdog op je hoofd gooit.) Een week later heb ik met hem gepraat en toen ik hem uitlegde dat mijn vriendin het had gedaan, maar dat ze was weggerend begon hij keihard te lachen. Later zijn mijn BFF en de hotdogjongen samen een hotdog gaan eten en nu hebben ze een relatie. Waar een hotdog wel niet goed voor kan zijn ;)

Xx Cindy


Hoe lief is dit verhaal?!
Ik denk dat ik maar naar het winkelcentrum ga en een hotdog van de roltrap laat vallen ;)

Love,

Naomi en Nynke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten