International!

donderdag 10 oktober 2013

Bedankt!

Hoiii!!

Toen ik een uurtje geleden inlogde op Blogger zag ik dit.



















Omdat ik het eerst niet geloofde heb ik de pagina ververst. En quess what?! Het stond er nog steeds! Tienduizend paginaweergaven. Wow. Toen wij nog geen halfjaar geleden in een computerlokaaltje bedachten een eigen blog te beginnen hadden we nooitneverniet verwacht dat er ooit tienduizend (!) mensen zouden komen kijken. Maar it happend! Ik kan nu wel een lange en blije bedankspeech gaan schrijven maar... Nee niks maar! Dat ga ik ook doen!

We willen tegen jullie zeggen dat we jullie eeuwig dankbaar zijn! Door over onze blog te tweeten, praten en retweeten zijn er zoveel mensen komen kijken. Speciaal bedankt voor alle fans van B-Brave, Jeronimo, Dean Saunders, Iris Kroes, Only Seven Left, Ralf Mackenbach, Jasper Mook, en alle anderen! Maar ook voor alle anderen die gewoon komen kijken. en die alle artikelen komen lezen. THANKS!

Maar we zijn nog lang niet klaar. Sterker nog, we zijn nog maar net begonnen! Deze eerste 10000 views zijn voor ons een teken dat onze blog gewaardeerd wordt en dat jullie behoefte hebben aan meer leuke artikelen, interviews, foto's, filmpjes, nieuwtjes en soms gewoon lekker wat onzin.

Nog een dingetje. We vinden het altijd leuk om van jullie te horen wat je wilt zien op onze blog! Dus met wie wil jij een interview lezen? Ook als het Justin Bieber is gaan wij voor je proberen dat voor elkaar te krijgen. (Let wel: Proberen. :P) Mailtjes vinden we ook superleuk, en we beantwoorden alles!

Als laatste ga ik even al onze social media accounts voor jullie op een rijtje zetten.
Blog: www.teenz4you.blogspot.com
Twitter: @Teenz4You
Mail: teenz4you@outlook.com , of rsgmodule2013@gmail.com , of het contactformuliertje onderaan de  pagina.
Ask: ask.fm/Teenz4You
Instagram: @Officialteenz4you 

Ik hoop dat jullie nog heel lang op onze blog Teenz4You komen kijken, zodat wij nog heel lang leuke berichten voor jullie kunnen schrijven!

X <3 Margot, Naomi en Romy (Teenz4You)

3 opmerkingen:

  1. Super gaaf toch! Altijd leuk als de mensen aan je denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit vindt het echt gaaf werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke blog en het is zeker leuk als mensen altijd aan je denken!

    BeantwoordenVerwijderen