International!

vrijdag 4 oktober 2013

Must hear: Yours Truly- Ariana Grande

Hallo lieve lezers!
 
Ik zat zoals ik elke dag doe, lekker muziek te luisteren via Spotify toen ik het nieuwe album van Ariana Grande voorbij zag komen!
Die ben ik dus meteen gan luisteren en ik vind hem echt geweldig!
Een echte aanrader dus!
Het heeft in totaal 3 jaar geduurd voordat het album eindelijk af was!
Ariana heeft de nummers zelf geschreven.
Ze is hierbij geïnspireerd door o.a haar idolen en grote voorbeelden
Whitney Houston, Amy Winehouse, Christina Aguilera en Mariah Carey.
Aan het album hebben verschillende artiesten meegewerkt.
Zo zingt Nathan Sykes (Ja, die van the Wanted) mee
met een van mijn favoriete nummers 'almost is never enough'
Big Sean is te horen in 'Right there'
En MIKA zingt mee in het vrolijke liedje 'Popular Song"
Het album is 30 Augustus dit jaar uitgekomen en is dus al te koop.
(via bol.com €17.99)
Kortom het is echt een leuk album
 en zeker de moeite waard om te beluisteren!
Check hieronder het nummer samen met MIKA
 
Laat ons via Twitter of via een reactie weten wat jij van het album vind!
 
♥Teenz4you (Naomi)
 
Pssst Ariana Grande en Nathan Sykes hebben bekend dat ze daten!
Super leuk toch?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten