International!

vrijdag 25 oktober 2013

Steel de style van: Cara Delevingne

Hallo lieve lezers!
 
Eindelijk weer een nieuwe 'steel de style van' 
Deze keer niemand minder dan het Britse model (en ex van Harry Styles) Cara Delevingne.
Deze outfit droeg ze tijdens de Paris Fashionweek.

Crazy Cara showt haar dancemoves

Ik vind het shirt dat Cara draagt echt super leuk!
Hij is te koop bij Asos voor €47.17
(Het is zo'n raar bedrag omdat ik heb omgerekend van ponden naar euro's)
 
 
Na wat op het internet gezocht te hebben,
 heb ik de broek gevonden die Cara hier draagt.
Hij is van Rag Bone en kost €157
Wel iets aan de dure kant,
maar je moet er wat voor over hebben om er uit te zien als een celebrity ;)
 
De sneakers die Cara draagt zijn van Chanel.
Aangezien dat iets boven mijn, en waarschijnlijk ook jullie, budget ligt,
heb ik voor deze lookalikes van Nike gekozen.
Je kunt ze onder andere bij de Footlocker kopen voor €74,99
Ook Cara's beanie is awesome!
Hij is online te bestellen via singer22.com en kost €17,75
 
Aangezien de ketting die Cara draagt bijna €6oo kost,
ben ik op zoek gegaan naar een goedkopere variant.
Ik vond deze van de Urban Outfitters voor €25
Ietsje goedkoper dus ;)
 
Laat ons weten wie je in de volgende 'steel de stijl van' wilt zien!
 
♥Naomi
 
P.S ik kon helaas geen soortgelijk jack vinden :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten