International!

maandag 30 september 2013

Schoenen, shoes, chaussures

Ik heb het al een tijdje belooft, maar nu is ie er eindelijk; de eerste Teenz4You schoenenpost! De herfst is al begonnen en dat begin je nu ook te voelen als je buiten loopt. Je hebt net even dat extra laagje kleding nodig en die iets warmere sokken die nog in je kast lagen van vorig jaar. Het enige probleem: Je hebt geen leuke schoenen voor de herfst! Je kan je voeten niet meer in leuke slippertjes steken zonder dat je met bevroren tenen eindigt. In dit artikel vind je daarom hippe schoenen die ook nog je voeten lekker warm houden in de herfst.

Deze schoenen heb ik zaterdag zelf gekocht, het zijn stoere enkellaarsjes met studs. ( I <3 Studs!)

En, bijkomstig leukigheidje: Ze zitten zo lekker! Ik kan er de hele dag op lopen en dan nog dansend terug naar huis gaan.
Je kan deze schoenen shoppen bij 'Schuurman Schoenen' voor 59,95 euro.















De winterse variant van een model schoen dat deze zomer volop gedragen werd. Ik vind hem superleuk en moest mezelf inhouden om ze niet onmiddellijk te kopen.


om kader





Deze mintgroene schoenen heb ik ook gekocht afgelopen zomer. Ze hebben mij door heel Parijs laten lopen met maar 1 blaar na afloop.


















Oelalaaaa deze pump van Tamaris heeft een 9,5 cm hoge hak. (In fashion-wereld valt dat best wel mee.) En hij heeft ook nog een superstoer legerprintje en studs!















Vorige herfst/winter zagen we de sleehak al massaal opduiken in Nederland, maar ook dit najaar kan 'ie nog prima. Neem nou dit zwart-lederen exemplaar. Superstoer met een klein sleehakje en riempjes all over the place. Je vindt ze op Wehkamp.nl voor 99,95 euro.













Nog eentje dan, om het af te leren. En dan letterlijk. Deze leren Air Step laarsjes zijn niet goedkoop, maar ik vind ze wel heel erg leuk. Je vindt ze ook op Wehkamp.nl voor 269,95 euro.  I'm in loooooove with you. And all your little things.






















Tijdens het schrijven van dit artikel heb ik me enorm moeten inhouden om niet alle schoenen te kopen. Waarschijnlijk heb je nu ook een beeld van mijn stijl. (Lees: Studs, leer, en (slee) hakken) Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden en vooral: reageren wat je ervan vindt! Dat vraag ik iedere keer en ik blijf het doen, want voor een blogger is er niets leuker dan van je lezers horen wat ze van je blog vinden!

<3 Margot (Teenz4You)

2 opmerkingen:

  1. Ik geef zelf het goede voorbeeld. Hehe Allemaal reageren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze schoenen vind ik ook erg leuk om te zien hoor! Laarzen hou ik sowieso al van.

    BeantwoordenVerwijderen