International!

woensdag 18 september 2013

Interview Jaimi Faulkner

Er is een tijdje weinig gepost op teenz4you.blogspot.com. Sorry daarvoor! Maar ik heb in die tijd zeker niet stilgezeten. Dat ga je zien aan dit interview.
Waarschijnlijk ken je Jaimi Faulkner nog niet. Of wel, als je naar GIEL! luistert. In elk geval; ik vind hem een geweldige singer-songwriter. Deze Duitse Australiër die vaak in Nederland te vinden is, was wel in voor een interview. Met mijn steenkool - Engels ben ik dus met hem gaan Skypen. 

(c) Anke Peters 2013

(De manier waarop ik dit interview heb uitwerkt is een experimentje, dus als iets niet goed werkt, laat je het dan even weten?) teenz4you@outlook.com / @Teenz4You 
You are a great singer-songwriter, but your music is not really famous yet. How are you going to make your music more famous?
I do as much as I can! Like doing lots of performances and interviews. (like I'm doing right now.)
What was the best show you ever played?
I like playing at festivals, for lots of people. The best show I ever did was at Huntenpop, earlier this year.

Do you have any tips for girls who want to write their own songs?
 
 If you can be the boss of the world for one day, what would you change and why?
 


Where do you write your songs?
 

Where comes your inspiration from?
 

When you were a teenager, did you do any tipically teenage things

 

Dat was em dan, ik hoop dat jullie het leuk vonden. En vooral: Dat je alle geluidsfragmenten kan horen!
Wil je meer over Jaimi Faulkner weten? Ga dan naar zijn website: www.jaimifaulkner.com.
En guess what?! Op dit moment is Jaimi druk met optreden in Nederland! Dus wil je hem graag live zien, check dan even op zijn website het kopje 'Gigs'.


<3 Teenz4You

Ps. Kan je de filmpjes niet bekijken? Meld het dan even, dan komt er nog een nieuwe versie van het interview online!

1 opmerking: