International!

zaterdag 14 september 2013

My Fandom; Ralfinators Anouk en Leontien

Het is gelukt! We hebben twee Ralfinators bereid gevonden om ons alles te vertellen over hun Fandom. Meet: Anouk (14 jaar) en Leontien (13 Jaar)

Hoe vaak ben je al bij een optreden van Ralf geweest?
Anouk: Nog maar een keer.
Leontien: Pas een keer, ik woon in België dus het is vaak te ver rijden.

Waarom ben je fan van Ralf?
Anouk: Zijn muziek is gaaf, en hij is een super goede zanger en danser!
Leontien: Omdat hij superleuke liedjes maakt en omdat hij supergoed zingt en danst. Hij heeft ook erg veel over voor zijn fans en dat vind ik echt super aan hem.

Wat doe je allemaal voor je Fandom behalve liedjes luisteren?
Anouk: Naar optredens gaan en verder niet zo heel veel.
Leontien: Mede-fans kunnen altijd bij mij terecht met problemen, het is als een soort familie voor me. Ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten.

Heb je Ralf al eens persoonlijk ontmoet?
Anouk: Ja, in Haarlem op 2 juni.
Leontien: Ja, die ene keer was een speciale fandag. We hebben toen met andere fans een radio-uitzending gedaan en we zijn met z'n allen gaan schaatsen en toen kon je heel de tijd met hem praten, het was zooo leuk! Ralf is in het echt ook superlief en grappig! (we know! -Red.)

Waarin verschillen Ralfinators van Directioners en Braviours?
Anouk: Ralfinators gaan niet zo gillen als ze Ralf zien en ze gaan ook heel anders met elkaar om.
Leontien: Ralfinators zijn met veel minder dan Directioners, maar dat vind ik juist leuk want de meeste Directioners kennen elkaar niet. Ralfinators lijken veel op Braviours, er is niet zo veel verschil.

En is er geen rivaliteit tussen de verschillende fangroepen?
Leontien:  Neee, behalve sommige fans van Mainstreet, die mogen ons niet zo. Ik snap ook niet waarom.


Hoe zou je Ralf's aandacht trekken bij een optreden?
Leontien: Gewoon, superhard zijn naam roepen!
Anouk: Hard meezingen, dansen en als een liedje afgelopen is, heel hard zingen.


Ben je de enige Ralf-fan op je school?
Leontien: Ja, ik ben de enige. In het begin vonden ze het een beetje raar en lachten ze erom. Maar ik praat er bijna nooit over, want dat zou ze enorm irriteren.
Anouk: Ja, sinds ik Ralfinator ben pesten ze me daarmee en doen ze heel raar tegen me. Alleen omdat ik eerst Directioner was.


Ben je al fan van Ralf sinds het Junior song-Festival?
Leontien: Ja, ik was meteen helemaal verslaafd! Ik vond het ook heel leuk dat er veel in werd gedanst. (in click-clack. -Red.) Omdat ik zelf ook dans sprak hij me heel erg aan.

Is er iets wat je tegen Ralf wil zeggen?

 Leontien: Wel ik wil hem zeggen dat ik hem echt geweldig vind, en dat hij moet doorgaan met wat hij doet. Ik heb respect voor alles wat hij doet, en dat hij alles doet terwijl hij ook nog gewoon op school zit. Ik wil hem ook nog bedanken, want hij zei mijn naam eens op tv hahaha en dat zag ik echt niet aankomen.
En ik kan echt niet wachten tot ik hem weer zie op de Tina Dag.
Ik moet eigenlijk op schoolreis naar Durbuy tijdens de Tina Dag maar dat heb ik afgezegd omdat ik Ralf zo graag weer wil zien.
Anouk: Ja, dat hij me altijd happy maakt en te gek is en dat hij is gebleven wie hij is. En dat hij mijn idool is. En dat ik hem zeker vaker ga zien :D en de groetjes ;) En dat ik hem heel erg mis



 Dit waren de eerste twee fans in de reeks. Volgende week vind je op deze plek een interview met twee Braviours. 

<3 Teenz4You





    


Geen opmerkingen:

Een reactie posten