International!

woensdag 11 september 2013

Jeronimo: "Selena Gomez mag altijd op mijn schoot zitten"

Jeronimo, zegt die naam je iets? Doet het ergens in de grijze cellen een klein belletje rinkelen? Niet? NIET?! Als ik je vertel dat hij een rol had in de films 'Timboektoe' en 'Mijn vader is een Detective', en dat hij op de kaft staat van het boek 'Verboden voor ons' van Maren Stoffels? Nog steeds geen belletje? Lees dan maar gewoon dit interview, want ik heb Jeronimo in ons vragenvuur gestopt! (I think he survived...)

Vertel eens iets over jezelf?
Tjsa, vertel eens iets over mezelf, dat is nogal breed... Ik ben zanger, acteur, presentator, en eigenlijk ben ik best wel heel aardig. Wat kan ik nog meer vertellen? Mijn broer heeft me toen ik vijf jaar was met mijn hoofd op een stenen trap laten vallen. En ik ben heel slecht in flirten. (Zie verderop in het interview. -Red.)

Met welke artiest wil je graag een keer optreden?
Bruno Mars, Kelly Clarkson, De Jacksons, Usher, Passenger.... Nog net geen K3. Ik denk dat ze allemaal iets anders te bieden hebben. Dat kan heel leuk zijn.

Heb je tips voor meiden die zelf liedjes willen schrijven?
Heel veel schrijven, en niet verwachten dat het bij het allereerste liedje meteen lukt. Meestal gaat het de eerste 100000 keer fout, maar dan heb je bij de 100001ste keer een hit geschreven!

Als je een stoel zou zijn, wie mag er dan op je zitten en wie niet?
Hahaha Wat een vraag! Die is me nog nooit gesteld! Selena Gomez mag altijd op mijn schoot zitten, gewoon omdat ze mooi is. En Maxima! Hoeveel mensen kunnen nou zeggen dat Maxima op hun schoot heeft gezeten? Arrogante mensen mogen niet op mijn schoot zitten, ik ben echt allergisch voor arrogante mensen.

Wat wil je als artiest over tien jaar hebben bereikt?
Ik wil de wereld rondreizen, ik wil mijn muziek delen met anderen. Mensen gaan soms als eikels met elkaar om. Ze voeren vaak strijd om niks. Ik wil mensen samenbrengen, en over tien jaar hoop ik daar mijn steentje aan te hebben bijgedragen. (Go Jeronimo! -Red.)

Heb je wel eens een giga blunder gemaakt op het podium?
Haha je hebt mij nog nooit live gezien hè?, ik maak elke show wel een blunder. Ik laat mijn microfoon vallen, of ik zing de verkeerde tekst, of ik val zelf... Mijn show's staan bol van de spontaniteit, ik heb ook geen dansers ofzo. Ik doe gewoon wat ik op dat moment leuk vind, en dan gaat er wel eens iets mis.

Niet alleen op het podium, maar ook aan de telefoon gaat er zo nu en dan iets mis. De verbinding is ineens verbroken. Maar of dat nu aan mij lag of aan Jeronimo? We zullen het nooit weten...)

Als je voor een dag onzichtbaar zou zijn, wat zou je dan doen en waarom?
Ik zou de meidenkleedkamer ingaan! Of ik zou met ze meegaan naar de WC. Meiden gaan vaak met z'n tweeën naar het toilet, ik zou graag eens weten waar ze het allemaal over hebben. Ik kan namelijk niks anders bedenken dan dat ze heel erg aan de diarree zijn. En ik zou ook backstage gaan kijken bij artiesten, en op het podium! Dan ziet het publiek zo ineens een zwevende microfoon voorbijkomen. Nou ja, als je dan naakt onzichtbaar bent en het is opeens uitgewerkt, dan ziet iedereen me naakt. Misschien is het verstandiger om niet het podium op te gaan.

Wat is je best bewaarde geheim?
Ik heb geen geheimen, ik ben heel open. Je mag me dan ook alles vragen. Of toch iets! Ik heb enorme stinkvoeten. En ik ben dus heel slecht in flirten. Ken je die films waarin een jongen alles fout doet? Nou, ik ben zo'n jongen.

Is er iets wat je wil zeggen tegen je fans?
Ik hou heel veel van ze, en ik ben superblij met alle support. Ik heb mijn bekendheid te danken aan internet en de sociale media. Ook via die media zijn mijn fans duidelijk aanwezig. Ik heb nog iets dat ik tegen mijn fans wil zeggen. In de eerste helft van 2014 komt er een nieuw album van mij! Het lijkt mij leuk om het rond 6 februari uit te brengen. Dat is mijn verjaardag en ik vind dat wel een leuk cadeautje voor mezelf en voor mijn fans.

Welke drie dingen kan je niet missen als je op vakantie bent?
Mijn telefoon. Eigenlijk best slecht, op vakantie zou ik zonder mijn telefoon moeten kunnen. Ik kan ook niet zonder mijn ketting. Het is een ketting met mijn naam erop die ik ooit van een fan heb gekregen. En ik kan niet zonder mijn pinpas.

Wat is je beste openingszin? 
Ik zou 'hoi' zeggen, en dan een lange ongemakkelijke stilte.

Hoe zou je je album omschrijven?
Mijn nieuwe album wordt veel persoonlijker. Er werken meer artiesten aan mee en het wordt volwassener dan mijn eerste album. Het vorige album was echt een zoektocht naar mezelf. Ik heb al meer dan 100 liedjes geschreven, en omdat ik alles zelf heb geschreven voelt het als een heel nieuw avontuur. Er is nog niets bekend over een tour, maar ik hoop dat die er nog wel gaat komen.

Ben je erg zenuwachtig voor een optreden? Of heb je speciale rituelen voordat je het podium op gaat?
Ik ben altijd zenuwachtig, en als ik zenuwachtig ben dan trek ik altijd mijn schoenen uit. Als kind had ik altijd al een hekel aan kleren, maar om nou alles uit te trekken op het podium? Een keer bij de Kids Top 20 was ik zo zenuwachtig dat ik ook toen mijn schoenen uit heb gedaan.

Laatste vraag; Als je op een eiland zou zijn zonder eten maar met BN'ers, wie zou je als eerste opeten en waarom?
Geen idee.

Ralf zei Paul de Leeuw...
Oh, dan doe ik die ook, dan kunnen we samen barbecueën!


Dat was het eerste deel van het vragenvuur, ik heb Jeronimo ook nog een aantal keuzes voorgelegd. Komen ze!!

Zingen - Dansen
Ochtend - Avond --> Ik haat ochtenden! 
CD - LP  
Lui - Actief --> Het zou schijnheilig zijn als ik actief zou zeggen, lui dus.
Kane - Di-Rect
B-Brave - Mainstreet --> B-Brave, want ik sta samen met de jongens op de Tina-Dag.
One Direction - The Wanted 
Reggae - R&B --> Dat hangt van mijn bui af. Als ik nu moet kiezen ga ik voor R&B, want ik ga zo naar de studio. Na het werk luister ik liever Reggae, dat is lekker vrolijk
Premier Rutte - Koning Willem
Alcohol - Sigaretten 
tv - Radio optreden
Parijs - Londen --> LONDEN! Ik heb daar familie wonen.
Nederland - België --> Als het om voedsel gaat kies ik België. Maar als het om mijn fans gaat kan ik echt niet kiezen. De fans uit België rijden vaak erg ver voor een optreden. Maar ik kan daar niet tussen kiezen.


En? Heeft Jeronimo ook jouw hart verovert? Die van mij in elk geval wel. Om het plaatje compleet te maken hieronder nog een liedje. Ik moet opbiechten dat ik maandagmiddag in sneltreinvaart alle liedjes van Jeronimo heb geluisterd, en deze vind ik het allerleukst!







 










Laat je ons even weten wat je van het interview vindt? Je kan een reactie plaatsen onder het bericht, of je kan erover Twitteren zodat alle Jeronimo - fans het interview kunnen lezen! Ook de niet-fans mogen het natuurlijk lezen ;) Maar reacties vinden we altijd leuk! 


<3 Margot (Teenz4You)

Ps. Volgende week op deze plek ook nog een interview met Jaimi Faulkner en later ook nog een mystery guest. (drie mystery guests eigenlijk.)

2 opmerkingen:

  1. Echt super interview, ben nu al 2 jaar fan van Jeronimo en ben er nog altijd super trots op ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed om te horen dat je het een leuk interview vindt!

    Xx Teenz4You

    BeantwoordenVerwijderen