International!

woensdag 18 september 2013

My fandom: Braviours Soraya en Daphne

Deze keer zijn de fans van B-Brave aan de beurt!
De twee meiden Soraya (16) en Daphne (14) vertellen ons hoe het is om Braviour te zijn.
 
Waarom ben je fan van B-Brave?
Soraya: Voordat de jongens meededen aan X-factor, was ik al fan van Dioni.
Cassius kende ik al sinds 2009, doordat hij toen danser was bij Ralf (Mackenbach Red.)
Toen Dioni vertelde dat hij in een band zat, was ik dan ook meteen fan!
Daphne: Ook ik was al fan van Dioni voordat hij in B-Brave zat.

Hoe lang ben je al fan van B-Brave?
Soraya: Iets meer dan een half jaar.
Daphne: Direct vanaf het begin!

Wie is je favoriet?
Soraya: Dioni! Omdat ik voor B-Brave al fan van hem was.
Daphne: Dioni is toch echt wel de leukste! 

Heb je de jongens ooit ontmoet?
Soraya: Nee, helaas niet. Maar ik hoop dat dat snel gaat gebeuren!
Daphne: Ja! Ik ben op 24 mei naar een optreden van hem geweest.

Hoe zou je de aandacht trekken van de jongens tijdens een optreden?
Soraya: Keihard meezingen en schreeuwen.
Daphne: Keihard gillen!

Heb je veel vriendinnen die ook Braviour zijn?
Soraya: Ja en ze zijn allemaal heel erg aardig!
Daphne: Een paar. Ook heb ik best veel Braviours via Twitter leren kennen.

Hoe support jij de boys?
Soraya: Door hun muziek 24/7 te luisteren en door filmpje van ze te kijken.Ook hangt mijn hele muur vol met posters van ze.
Daphne: Door heel veel over en naar ze te tweeten, Dioni volgt mij ook! Verder praat ik veel over ze met vriendinnen en heb ik veel op ze gestemd tijdens X-factor.

Wat zou je doen als je een van de jongens tegen zou komen op straat?
Soraya: Ik zou eerst heel erg zenuwachtig zijn denk ik.Maar dan zou ik naar ze toe gaan en om een handtekening en een foto vragen.
Daphne: Waarschijnlijk zou ik helemaal gek worden.  Later zal ik misschien om een foto en handtekening vragen.

En tot slot, wat vind je het allerleukste liedje van de boys?
Soraya: Up is mijn favoriete nummer. Ik vind het echt een te gek nummer en ik zing dan ook altijd mee.
Daphne: Up vind ik toch het leukste liedje!

De volgende keer lezen jullie op deze plek een interview met een Directioner!

♥Naomi (Teenz4you)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten