International!

dinsdag 3 september 2013

Steel de style van: Selena Gomez

Ken jij Selena Gomez nog als de kleine Alex Russo uit Wizzards of Waverly place of ben jij fan van haar als de zangeres die 3 september in de Heineken Music Hall optreedt? Ik kwam deze foto tegen op Twitter en vond het zo'n leuke outfit dat ik jou graag wil showen waar je zo'n setje kan shoppen. En ook leuk, lekker budget!

Het is natuurlijk niet precies hetzelfde setje, maar iets wat erop lijkt.

Deze top shop je bij V&D voor maar 15 euro! *Vind ik leuk!*









Een zwarte skinny jeans koop je bij bijna alle kledingwinkels ;) Lekker simpel, maar daarvoor hoef je niet de hele stad door te zoeken. Maar toch, een foto.












Verder draagt Selena op de foto hele stoere boots met studs. (I <3 Studs) Soortgelijke laarsjes koop je bij Scapino voor 35 euro.












De tas vind je ook bij V&D. En: voor 25 euro! (Vind ik leuk!)













In haar hand heeft Selena een zwarte grof gebreide sjaal, zo'n sjaal koop je online bij Kiabi. :)











Last but not least; de zonnebril. Ook die vind je in elke winkel, Six, V&D, H&M, of gewoon op de markt.










Wie willen jullie de volgende keer zien in deze rubriek? Tweet de naam en ik zorg dat jij zijn/haar stijl kan stelen. :)

<3 Margot (Teenz4You)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten